Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?

Anbefalte innlegg

We're sorry, there has been an error. Please try again!

detter er Erroren som kommer opp. som sagt så har jeg laget accounten men jeg kommer ikke videre herifra. (hvor jeg skal velge nick som jeg skal ha på forumet deres) jeg prøver jo fra nytt og fra nytt men til ingen nytte.

Edit: kan vel ikke si jeg har laget accounten når denne kommer opp når jeg trykker på logg in, så kommer det jeg sa over.

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du det samme nicket på din accout og forumet? Tror ikke det går, da.

6108111[/snapback]

fungerte desverre ikke, men jeg tror jeg vet feilen. det står på "station" siden at jeg må "binde" acc'en til EQ2 vist jeg vil spille. (ved binde mener jeg at jeg må sette inn en cd-key) men jeg skal jo spille trail. jeg trenger vel ikke det. må jo være noe fryktelig galt her.

prøvde og avbryte og da kom det opp en melding: Please register to Everquest2

Endret av værdama
Lenke til kommentar

prøvde nå og registrere meg på denne siden her

så fikk jeg erroen som vises. hva er galt? skal for fader meg ikke registrere meg jeg skal spille trail. :S

Jeg kom meg tilslutt forbi den forbannede greia, men nå kom denne her opp

noe sier meg at jeg gjort noe galt.

Endret av værdama
Lenke til kommentar

enten så er jeg dum ellers så står det ikke noe om hvor jeg kan registrere meg.

No credit card or subscription required. (direkte tatt på trail siden)

herrejesus, nå klarte jeg det. endelig kom opp nå activate trail..:)

fungerer jo ikke og trykke på den men.

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Prøvde trialen for ikke veldig lenge si, hadde ingen problemer, du får vel maile everquest2 og forklare problemet, også vente et par uker på svar :<

Men jeg har opplevd litt problemer på andre trials, at når jeg bruker opera, så får jeg det ikke til å funke, så jeg må ofte bruke ie for at ting skal fungere helt, på websider.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Prøvde trialen for ikke veldig lenge si, hadde ingen problemer, du får vel maile everquest2 og forklare problemet, også vente et par uker på svar :<

Men jeg har opplevd litt problemer på andre trials, at når jeg bruker opera, så får jeg det ikke til å funke, så jeg må ofte bruke ie for at ting skal fungere helt, på websider.

6108914[/snapback]

det der var veldig pussig, siden jeg brutke nemlig opera, kanskje derfor det gikk rett vest?

men har fått lastet ned og innstalert spillet, og jeg har kommet til Activate account men fungerer ikke trykke på knappen.

Endret av værdama
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jeg ble overtalt av en venn til å prøve spillet for ca. 3 uker siden, og er blitt helt hekta :p Men jeg har gått solo eller duo med henne så og si hele tiden så det er mye jeg ikke har fått med meg åssen funker. De par-tre gangene jeg har vært med på gruppe har jeg vært temmelig forvirra. Folk prater så mye i forkortelser og jeg skjønner ikke bæra av hva dem snakker om halvparten av tida :D Vi spiller på Splitpaw vi og, og lurte på om det er noe særlig mange nordmenn der. Det ser ut som det tyter av svensker i hvertfall :p Jeg har to charcters; en Barbarian Berserker og en half elf troubador. Begge er level 24. Hun jeg spiller med har en fury som jeg tror er lvl 35 nå og en wizard lvl 26

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...