Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men har Eve fortsatt det utrolig treige skillssystemet?

5649064[/snapback]

Yes det er slik at det tar så og så mange timer/dager/uker osv...

Uansett denne tråden er om EQ2 la oss ikke gå for mye off topic tror egentlig at denne tråden er i ferd med å få en sjanse for å bli stengt snart...

Lenke til kommentar

Virker som det er bra med folk på den europeiske PvP serveren ihvertfall. Da jeg spilte klokka 2340 på releasedatoen var det 7 "versjoner" av Freeport sin startsone...

Merkelig å sjekke brokern å bare se 10 sider med ting til salgs i går natt :p

Sist jeg sjekka på splitpaw var det 3200+ sider med ting til salgs.

Lenke til kommentar
Eve online og Everquest er mine 2favoritt mmorpg spill, men veldig forskjellige, men viss jeg kunne valgt hadde jeg nok gått for Everquest 2 :D

5649051[/snapback]

De er veldig forskjellige, men alike vel, så synes jeg begge er morsomme..

Foresten..

Selges EQ2 i butikkene?

Lenke til kommentar
Eve online og Everquest er mine 2favoritt mmorpg spill, men veldig forskjellige, men viss jeg kunne valgt hadde jeg nok gått for Everquest 2 :D

5649051[/snapback]

De er veldig forskjellige, men alike vel, så synes jeg begge er morsomme..

Foresten..

Selges EQ2 i butikkene?

5651333[/snapback]

Jupp, det er mulig å finne EQ2 i butikkene, er ikke helt sikker på den nye expansion pakken har kommet enda, var værtfall ikke i butikk hyllene her jeg bort på release dagen den 21.

Lenke til kommentar

Nuvel, jeg dumpa borti en samlepakke med EQ2+DOF+KOS til 279,- på narvesen idag. Så jeg kjøpte det. Etter et par timer snoking og lesing på forumet, har jeg landet på Wizard-klassen. Men jeg lurer, er det en spesiell rase som passer "best" til wizard?

Har ikke lyst å være gnom.

Har spilt WoW i ett år og trenger noe å spille ved siden av, begynner å bli møkk lei.

Lenke til kommentar
Nuvel, jeg dumpa borti en samlepakke med EQ2+DOF+KOS til 279,- på narvesen idag. Så jeg kjøpte det. Etter et par timer snoking og lesing på forumet, har jeg landet på Wizard-klassen. Men jeg lurer, er det en spesiell rase som passer "best" til wizard?

Har ikke lyst å være gnom.

Har spilt WoW i ett år og trenger noe å spille ved siden av, begynner å bli møkk lei.

5666784[/snapback]

Hvilken rase du er til hvilken klasse har ikke noe å si, velg det du syns er kulest.

Lenke til kommentar

Nytt og nytt, de har bare gjort det mulig for PVPing nå, PvP systemet er likt som når Desert of flames come, eneste forskjellen nå er at de har satt opp 3-4 pvp servere, der det er evil vs good, altså møter du på en person fra motsatt faction enn deg kan du attack on sight osv... har egentlig ikke lest/gått så mye inn i dette, muligens noen kan svare litt bedere enn meg på dette.

Lenke til kommentar

Huff, jeg har fått endel kræsj til desktop de to dagene jeg har spilt.

Har skjønt at dette er et MAJOR problem for mange spillere (tech forumet er fullt av klagetråder). Etter LU19 fikk spillet et problem med minnelekkasjer, som gjør at pagefila+minnet plutselig fylles opp med masse tull, og spillet kræsjer med "directx9.gcc blablablabla out of memory" som beskjed. Developerne bare sukker og vet ikke hvor problemet ligger, tydeligvis, men det jobbes visst for fullt med det. Jeg får stort sett en kræsj i timen når jeg spiller. Jeg har sett den spesifikke error-meldinga overalt på forumet, så det er ikke hardware-relatert.

Siste patch fixet ikke dette nye problemet.

Nå kjører jeg defrag og skal legge pagefila på en annen partisjon enn EQ2, pluss doble størrelsen til statisk 2GB. Dette skal visstnok hjelpe.

Trist at dette skulle plage helt nye spillere, mange vil nok bare legge bort spillet siden det kræsjer så ofte nå. Jeg blir skikkelig oppgitt når jeg springer rundt og alt bare henger plutselig.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Huff, jeg har fått endel kræsj til desktop de to dagene jeg har spilt.

Har skjønt at dette er et MAJOR problem for mange spillere (tech forumet er fullt av klagetråder). Etter LU19 fikk spillet et problem med minnelekkasjer, som gjør at pagefila+minnet plutselig fylles opp med masse tull, og spillet kræsjer med "directx9.gcc blablablabla out of memory" som beskjed. Developerne bare sukker og vet ikke hvor problemet ligger, tydeligvis, men det jobbes visst for fullt med det. Jeg får stort sett en kræsj i timen når jeg spiller. Jeg har sett den spesifikke error-meldinga overalt på forumet, så det er ikke hardware-relatert.

Siste patch fixet ikke dette nye problemet.

Nå kjører jeg defrag og skal legge pagefila på en annen partisjon enn EQ2, pluss doble størrelsen til statisk 2GB. Dette skal visstnok hjelpe.

Trist at dette skulle plage helt nye spillere, mange vil nok bare legge bort spillet siden det kræsjer så ofte nå. Jeg blir skikkelig oppgitt når jeg springer rundt og alt bare henger plutselig.

5671622[/snapback]

Hmm merkelig, har ikke ha et eneste problem med EQ2 jeg værtfall, men uansett skjønner at det er frustrerende.

Får håpe du får ordnet det.

Lenke til kommentar

Hvor mye RAM har du Nitrius? Jeg har 1GB. Men pagefila var satt statisk til 768MB. Mulig den ble for liten. SKal øke til 2 når jeg kommer hjem fra jobb, HD'n den skal ligge på defragges as we speak.

Håper det løser tingene litt. Er visst snakk om å bruke memory managers som defragger minnet ved jevne mellomrom også for å rydde opp så man ikke får minnelekkasjer i spillet. Eller.no.

EQ2 er ganske heavy å sette seg inn i når man har spilt WOW i ett år. Crafting osv er mye mere avansert her. Lurer på om jeg skal velge Sage eller Alchemy som profession når jeg er Wizard? Er bare lvl6 og har ikke forlatt Isle of Trials enda..tør ikke det :D Har enda endel quests å gjøre der uansett.

Spiller på Splitpaw (var bare 3-4 EU-servers å velge mellom..riktig?) som Bitanae hvis noen vil se etter meg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Det er så trist å se at eq2 har så mange problemer. Digger spillet, men har lest utallige sider og problem og tech sida er jo stappfull av folk som har problemer. Er som jeg har whinet om flere ganger, en av de som sliter med eq2. Håper nesten at de kommer flere nye kule spill som ikke maskinen min takler slik jeg blir nødt til å oppgradere hardwaren, kanskje eq2 funker da? :D

Lenke til kommentar

Kjører med 2gb nå, har kjørt eq2 med 1gb før også, før jeg fikk meg ny hardware i fjor høst en gang.

Jeg er værtfall glad over at jeg ikke har noen problemer :p værtfall som jeg ikke har møtt på enda, men bli med å start på pvp servern Darathar, har spilt veldig lite eq2 i det siste, siden jeg har prøvd meg litt med swg igjen...

Lenke til kommentar

Da da var man level 70 :) Riktignok for 3 dager siden men.

10 dager 10 levels med konstant spilling.

Må si meg veldig veldig fornøyd med Kingdom of Sky expansion, etter å ha blitt noe skuffet med Desert of Flame som kanksje var litt liten og slitsom i lengden, Kingdom of Sky byr på mange store instances, enormt raid content , mange dungeons og 3 gigantiske områder.

Fargene er også mer fantasy inspirert enn de orginalen og Desert of Flames, armoren har fått ny look også, slenger ved et bilde av min assassin ;)

post-17057-1141659232_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...