bte Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg kommer til å spille på en PVP server ja. Blir nok en type Bruiser/Shadowknight eller noe sånt.. Hvilken av Melee Fighterene gjør mest skade på kortest tid? Har veldig lyst å spille shadowknight, men ser ut som de gir veldig liten skade da ? Tenker da ikke Scout klassene.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Monk/Bruiser(stavet riktig?) gjør en god del skade til å være i "tanker" klassen vet jeg. Lenke til kommentar
bte Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er shadowknight en god tank også? De ser jo veldig bra ut Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Ja shadowknight er gode tankere(tror jeg) men monk og bruiser gjør nok en del mer skade gitt. Lenke til kommentar
bte Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ok.. Et spørsmål til , Noen av disse klassene som kan gjøre AOE skade? Altså slå alle som står nærmt nok.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Det har vel noen få angrep, men skal ikke si noe sikkert, har hørt at Conjour(eller hvordan det staves) skal være kongen på haugen når det gjelde AOE dmg. Lenke til kommentar
bte Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Mener å ha sett Shadowknight gjøre en god del AOE damage.. Men tviler jeg hadde gidda spille en sånn caster klasse som conjourer for AOE, dauer jo med en gang Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Så hvilken server skal dere spille på? dere som begynner på ny? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Var i butikken nå, 3 forskjellige butikker faktisk, men expansion pakken var ingen steder å bli funnet :/ jaja får vente noen dager da og se. Lenke til kommentar
bte Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Så hvilken server skal dere spille på? dere som begynner på ny? 5641290[/snapback] Oss uten expansion packs kan også spille PVP server? Vi får vel bli enig om en når den tid kommer Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Så hvilken server skal dere spille på? dere som begynner på ny? 5641290[/snapback] Oss uten expansion packs kan også spille PVP server? Vi får vel bli enig om en når den tid kommer 5641979[/snapback] Må ikke kjøpe "Kingdom of sky" expansion for å spille på PvP server. KOS er beregnet for lvl 55 til 70, så haster ikke akuratt for oss som skal starte på nytt. Selv har jeg bestilt den som "digital download" hefra: https://store.station.sony.com/game_index.jsp?gamecode=EQ2 For øyeblikket står ikke KOS der, men tror det er fordi de har fjernet "pre-order" tilbudet siden KOS lanseres i dag. Endret 21. februar 2006 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Har så ufatteligt lyst til å kjøpe nytt skjermkort og hovedkort ved neste lønning og slenge meg på eq2 igjen. Pvp gjør saken bare enda verre! AAARFGHHH VIL¤#% Lenke til kommentar
bte Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Nå er ihvertfall patchingen oppe.. Hvilken server skal folket spille på ? Hadde vært kult å spille med litt "kjente" derfra ... Endret 21. februar 2006 av bte Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Runnyeye har flest skandinaviske spillere så vidt jeg veit. Endret 22. februar 2006 av Neppe Lenke til kommentar
bte Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg tenkte da på hvilken PVP server folket skulle spillet på men la merke til at det bare var en Engelsk EU server for PVP så det gjør ingenting Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Vet ikke helt jo jeg skal gidde å spille på PVP servern jeg altså... har ikke helt greid å bestemme meg enda. Hvordan er populæriteten på servern? EU PVP servern tenker jeg på altså.. Lenke til kommentar
bte Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg ser for meg at PVP serveren kommer til å bli litt gøyere å spille på. Da blir det nok med teaming håper jeg.. Liker svært lite å soloe Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg ser for meg at PVP serveren kommer til å bli litt gøyere å spille på. Da blir det nok med teaming håper jeg.. Liker svært lite å soloe 5646875[/snapback] Liker både å soloe og være i gruppe jeg, er kjekt at spill blir lagt opp slik at du kan greie deg å komme det videre uten å måtte ha gruppe, kan nemlig være litt kjipt å være avhengi av gruppe til tider har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Dro frem trialen igjen.. Er faktisk litt morsomt.. Står mellom dette spillet og eve-online nå.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 De er to villt forskjellige spill. Eve Online er så TREEEEEEEGGGGTTTTTTT at du må ha en engels tålmodighet for å komme over den første uka. Trene skills har ingenting med experience å gjøre, man bare setter en skill på trening, så tar det x antall timer/dager, så er den trent en level til. Høyere levels tar mange dager. Eller har dette horrible systemet forandret seg siden jeg testet for et par år siden? Synes det eneste jeg gjorde var å logge inn, sette på en ny skill til training, og logge av et par dager mens jeg venta. Festlig spill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå