Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakket med noen som virket som dem hadde rimelig peiling istad på irc. Og dem sier det ikke er et problem hos bluecom. Men et annet selskap som heter Level 3.

Sendte mail til dem nå for å høre...men det blir nok ikke noen spilling på endel dager ser det ut som. Helt høl i hodet...

Lenke til kommentar

Det er riktig det at det ikke er bluecom sin feil,men det er et selskap i usa bluecom har internett avtale med som sitter med problemet. og det internettselskapet ser jo ut til å være veldig useriøs så lenge de har hatt dette problemet nå i snart 48 timer:(

For som sagt så har ikke Nextgentel dette problemet og de kjører linja si en helt annen vei en bluecom og telenor.

Uansett så er det våres internett provider vi må holde oss til og det er de som må få fikset dette problemet.

Men nå stepper julen inn og all julespilling går til skogs uansett.

tipper tirsdag eller onsdag så kanskje det er fikset :mad:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte spillet i dag.

Har kommi så "langt" at jeg skal få Qeynos Citizenship.

Jeg er Half Elf Mage level 5 foreløpig. ( Og på Good side )

Er vel i slutten av questet.

Dette er hva jeg sliter med nå:

"Judge the traitors individually and prove your loyalty to Qeynos."

Jeg finner da ikke de.

Er i The Willow Wood.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte spillet i dag.

Har kommi så "langt" at jeg skal få Qeynos Citizenship.

Jeg er Half Elf Mage level 5 foreløpig. ( Og på Good side )

Er vel i slutten av questet.

Dette er hva jeg sliter med nå:

"Judge the traitors individually and prove your loyalty to Qeynos."

Jeg finner da ikke de.

Er i The Willow Wood.

5344988[/snapback]

Gå til der du fikk questen (Porten til Qeynos) :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte EQ2 og Desert of Flames igår. Men...klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal være!

Altså Paladin er jo kjekk da. Kan heale,bruke heftig armor og får en hest på lv20.

Monk synes jeg har en kjempe kul fighting stil men da igjen ikke noe spesielt kult armor eller våpen right?

Rogue classen er jo også artig...men er det noe morro utover?

Og så har vi jo druid...utrolig kjekk å ha i grupper osv.

Nei nå er jeg forvirret....HJELP!!

Lenke til kommentar

Jeg har en paladin på lvl29, det har vært kjempe kjekt, siden jeg kan heale meg har hest og generelt abilites og spellsa jeg har. Paladinen er skikkelig kul i eq2, og jeg liker godt paladin generelt. MEn det er veldig kjedeligt å soloe med paladin, og det ble litt soloing pga det var vanskelig å finne gruppe. Ranger derimot har vært artig både i gruppe og solo, kanskje ikke like artig som Paladin i gruppe men. Nei vett ikke helt hva jeg skal anbefale, men jeg klarer som regel ikke å spille bare 1char, så jeg spiller med flere, for jeg vil være så mye rart :)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte EQ2 og Desert of Flames igår. Men...klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal være!

Altså Paladin er jo kjekk da. Kan heale,bruke heftig armor og får en hest på lv20.

Monk synes jeg har en kjempe kul fighting stil men da igjen ikke noe spesielt kult armor eller våpen right?

Rogue classen er jo også artig...men er det noe morro utover?

Og så har vi jo druid...utrolig kjekk å ha i grupper osv.

Nei nå er jeg forvirret....HJELP!!

5357227[/snapback]

Heals, vell - det er jo ikke nån supre heals, men de funker - men ikke regne med å bli primary healer i grupper ;)

Og hesten, vel - den er et såkalt "fluff"-spell som man får hver 20'ende level, dog det regnes for det beste av disse spellsa siden det er "kult" å ha hest (må faktisk kjøpes for ca 14 silver). Den har også 10% speed increase, i motsetning til andre fluff-spells som stort sett er helt effektløse / meningsløse.

Lenke til kommentar

Huff og dobbelt huff! Jeg spilte jo EQ2 før WOW kom ut og husker jo at det lagget og hakket i ny å ne men at det var så ille som det her husket jeg ikke.

Det er som å fyre opp Horizons igjen...for di av dere som har holdt litt på med mmorpg spill så er det et av di beste spillene i den sjangeren back in the "old" days.

Men det hadde noen utrolig gfx problemer...hakket som et uvær til tider og noen forferdelige lagg problemer. Jeg hadde glemt hvor ille det er i EQ2......kjipt!!

Jeg kjører ikke på noe uber saker med på en P4 3Ghz,2gb ram og et Ati Radeon 9800XT 256ddr skjermkort. Og det er WAY for svakt for å kjøre det på bra grafikk med "ok" framereate.

Shit altså....ser ut som EQ2 går rett i søppla...hehe!

Lenke til kommentar

EQ2 er krevende ja, men hvis du bare velger lavere innstillinger skal det gå rimelig smooth, gjorde det her værtfall når jeg spilte, da hadde jeg forøvrig et R9800 Pro kort og div. andre litt mindre kraftigesaker enn hva jeg sitter med nå :p for egentlig bare lyst til å kjøre igang EQ2 for å se hvordan maskinen jeg har nå greier seg =)

Eller tror jeg bare holder meg til EVE Online jeg, et suverent spill!

Lenke til kommentar
Man kan ikke forvente at et spill med grafikk motor som er beregnet til å bli fult utnyttet først om 2-3(4?) år kan drives uten problemer i dag, 1år etter release.

5369097[/snapback]

Sant det...jeg spilte det for nå litt over 1år siden og det var vel enda litt værre da.Jeg har selvf stilt ting nedover og vet hva jeg stiller på...spilte det rimelig mye når det kom å drev å justerte å surra da.

Saken er at om en går litt for lavt på textures så ser spillet helt ræva ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...