thomasw Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Vel, det er ganske lenge siden nå - vifta begynte å kjøre over 3000rpm konstant. Jeg vet ikke hva det er. Har prøvd å skifte kjølepasta, til ingen nytte. Har merket en ting, å det er at BIOSen vil ikke fungere helt - for når jeg setter den til å kjøre vifta på ultra low, så skal den vel gjøre det uansett temperatur? Det står i BIOS at temperaturen er ~32 grader. PCen er forresten en Shuttle SN85G4V2, har jo ikke mulighet til BIOSupdate uten diskettstasjon :o Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det går fint ann å oppgradere BIOS på f.eks et ASUS hovedkort i windows... Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Det går fint ann å oppgradere BIOS på f.eks et ASUS hovedkort i windows... Er det for eks. et ASUS kort i en Shuttle da? Har du noen idèer om hva som *kan* være galt. Nå ser jeg speedfan viser 52grader på cpu :| Huff, datalivet - skal IKKE være lett nei. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det går fint ann å oppgradere BIOS på f.eks et ASUS hovedkort i windows... Er det for eks. et ASUS kort i en Shuttle da? Har du noen idèer om hva som *kan* være galt. Nå ser jeg speedfan viser 52grader på cpu :| Huff, datalivet - skal IKKE være lett nei. DET STEMMER... min blue screener meg spontant og jeg er nervevrak! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Kan det være så enkelt som støv? Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Kan det være så enkelt som støv? Det kan det nok ikke. Har jo akkurat lagt på ny goop (jaaa, det var samme problemet før det også), å da fjerna jeg jo selvfølgelig det lille som var av støv :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå