Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

BIOSen fungerer ikke helt.

Anbefalte innlegg

Vel, det er ganske lenge siden nå - vifta begynte å kjøre over 3000rpm konstant. Jeg vet ikke hva det er. Har prøvd å skifte kjølepasta, til ingen nytte. Har merket en ting, å det er at BIOSen vil ikke fungere helt - for når jeg setter den til å kjøre vifta på ultra low, så skal den vel gjøre det uansett temperatur? Det står i BIOS at temperaturen er ~32 grader. PCen er forresten en Shuttle SN85G4V2, har jo ikke mulighet til BIOSupdate uten diskettstasjon :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det går fint ann å oppgradere BIOS på f.eks et ASUS hovedkort i windows... :thumbup:

Er det for eks. et ASUS kort i en Shuttle da? :ermm: Har du noen idèer om hva som *kan* være galt. Nå ser jeg speedfan viser 52grader på cpu :| Huff, datalivet - skal IKKE være lett nei.

Lenke til kommentar
Det går fint ann å oppgradere BIOS på f.eks et ASUS hovedkort i windows... :thumbup:

Er det for eks. et ASUS kort i en Shuttle da? :ermm: Har du noen idèer om hva som *kan* være galt. Nå ser jeg speedfan viser 52grader på cpu :| Huff, datalivet - skal IKKE være lett nei.

DET STEMMER... min blue screener meg spontant og jeg er nervevrak!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...