_Ferrari_ Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) H*lvetes tegnbegrensning i topic.... Ja, uansett topicen skulle vært: Skal kjøpe en ny disk til min bærbare, er denne bra nok? Jeg skal da altså kjøpe meg en ny disk, og jeg har sett på denne. Noen som har noen erfaring med den? Fordeler? Bakdeler? Jeg ser ihvertfall at den er billig! Og det er bra for lommeboka mi! Har tenkt å stappe min nye disk inn i en sånn. EDIT: Fant en aktuell disk til: HER Prisen var feil på den første... Endret 16. juli 2005 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 "Ekstern hraddisk til PC" med andre ord. Joda harddisken er helt ok og sikkert bra nok. Den vil virke både mot stasjonære og bærbare PCer. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Trenger kabinettet noe strøm? I så fall må jeg ha ett som lader via USB-porten. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) http://www.emagictech.com.tw/fd2254-1.htm Ser du litt bedre etter så er det en egen inngang for strøm. Men eg tror det finnes slike boxser som bruker strømen fra usb'en, men husker ikke hvilken? Endret 16. juli 2005 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Her er det Seagate bl.a. oppgir om harddisken: "Low power consumption for maximum battery life Whisper-quiet load/unload acoustics Operating shock of 250 G's to withstand rugged notebook environment" Ekstra støm (via USB kabel til strøm inn på harddiskkabinettet) trenger du bare hvis Pcen leverer for lite strøm via den kombinerte støm/signal kabelen. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Jaha.. Så jeg trenger nødvendigvis ikke bruke noe annen strøm enn USB kabelen? Er det, det du mener? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Ja. Følger du linken du oppga kan du selv lese: "Bus Power (power consumption must under 5V/1A): Take the power from the host PC! No External power necessary." og at det følger med "USB A to DC Jack adapter Cable." Harddisken du viser til er strømsnill. EDIT: Men husk - det er også avhengig av PCen din og hvor mye strøm dene leverer via USB. Endret 16. juli 2005 av PerB Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Oki. Pc'n er en Toshiba Satellite A20. Noen som har peiling på om det funker? Jeg tenker jeg kjøper disken hos Netshop jeg, og det kabinettet samme f.. hvis ingen har noe negative erfaringer med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå