Leeson Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg ringte Telenor, Onsdag 17/7, og ba dem oppgradere meg fra en 384/128 kbps linje til en 1024/256 kbps. Jeg regnet med at det ikke ville ta serlig lang tid, siden dette ville være en fordel for Telenor også. Jeg spurte om når de regnet med å være ferdig, de svarte da at innen fire arbeidsdager ville den nye linjen være oppe. Jeg har vært på ferie i mellomtiden, så da jeg kom hjem i går, Mandag 29/7, sjekket jeg linjen min med itavisens speedometer og fant ut at ingen endring hadde skjedd. Det jeg lurer på er om det er et eller annet jeg burde gjøre fra min ende for å gjennomføre oppgraderingen? Hadde vært dumt å ringe å purre på Telenor hvis feilen lå hos meg. Alle svar ønskes, bortsett fra: - F*en ta Telenor/Stjelehor innlegg. - Bytt til NextGentel innlegg, har bindingstid. - Og generell surr og spam :wink: Mvh, Leeson _________________ AMD CPU'er fungerer best med vifter som er koblet til strøm! [ Denne Melding var redigert av: Leeson på 2002-07-30 12:00 ] Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei! Opplevde noe av det samme. Ringte å bestilte. De sa de skulle oppgradere hastigheten i løpet av 2 uker. Etter 2 uker purret jeg på mail. Da fikk jeg bare til svar at siden jeg hadde ventet så lenge, så kom det nok snart!!! De gadd antagelig ikke å sjekke bestillingen, for når jeg purret på nytt etter enda en uke, så kunne de fortelle at bestillingen ikke var registrert. Personen jeg nå var i kontakt med lovet dermed at jeg skulle slippe endringsgebyret (siden jeg hadde fått slett service) og at endringen ville bli foretattt innen 1 dag. Og det skjedde! surfern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå