uro Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 hei, som overskriften sier lurer jeg på om det finnes en måte og kopiere en hel nett side (med mange undersider) til pc'en på en lett måte, som gjør så jeg slipper og kopiere alle sidene??? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Feilpostet. Du må ha et ftp program som lar deg laste ned alle sidene til en nettside. Vis du trenger mer hjelp spør her Web-design, HTML og CSS Lenke til kommentar
uro Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Feilpostet. Du må ha et ftp program som lar deg laste ned alle sidene til en nettside. Vis du trenger mer hjelp spør her Web-design, HTML og CSS Oki, viste ikke hvor jeg skulle poste den se, fikk liksom ingen av sjangrene til og passe. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Teleport HTTrack Website Copier Dette er programmer som kopierer alt innhold og lagrer det på disk. Merk at du ikke kan gjøre dette på passordbeskyttede sider, med mindre du har brukernavn og passord. Dette skrives inn i Teleport. Endret 17. juli 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå