Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer! MSHOME ikke tilgjengelig:(

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et problem med PC'en min og nettverk...Har nettopp formatert, og når jeg skal prøve å opprette et nettverk mellom en annen PC jeg har, og denne, så får jeg bare beskjed hele tiden på denne pcen om at MSHOME ikke er tilgjengelig, og at jeg kanskje ikke har tillatelse til å bruke denne ressursen el no sånt crap...Dette problemet hadde jeg før jeg formaterte også, og det begynner å irritere meg noe sinnsykt...

Internett funker fint, og jeg får ikke det samme problemet på den andre pcen

Kan det ha noe med Norton innstillinger å gjøre?

Mvh Tomzern

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg finner ikke PC'en i nettverket nei, og når eg skal inn på mshome så tar det 5 minutter før det plutselig popper opp at mshome ikke er tilgjengelig...På den andre PC'en funker det fint...Bruker 2 nettverkskort i den ene PC'en og kryssa kabel...Det er den med 2 nettverkskort som ikke vil virke, altså hovedPC'en min...Har et kort for bredbånd og et for nettverk...

Mvh Tomzern

Lenke til kommentar

fikk løst problemet som tråden dreier seg om, det var bare noe firewall-innstillinger i norton, men så dukker det opp nye problemer da vettu, nå får jeg faen ikke kontakt med den andre pc'en:( alt skal være så vanskelig...Finner PC'en min på den andre PC'en, men får ikke aksess, det står at jeg ikke har adgang el no sånt...Hva kan det tyde på?

Mvh Tomzern

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...