Fredrik Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ser k0slig ut Ser hemma ut. Han ene gutten var utslitt stakkar. Håhåh! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 De derre stedene er perfekte steder å finne chicks på. Vært med på noe slikt før og jommen faller ikke kristne hottier for rebelske barske bergenser latinoer. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg har vært på en kristenleir. Det var artig å se/høre på hvordan fanatikerne oppførte seg dag og natt. Presten som var der måtte stoppe og tenke i et halvt minutt hver gang han fikk spørsmål som var litt vannskelige å svare, som f.eks hva er meningen med livet etc... :!: Hele meningen med jesusleir blir borte når man liksom ikke tar med jesuspratet. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) SnowDOG_ Skrevet 16/07/2005 : 22:28 De derre stedene er perfekte steder å finne chicks på. Vært med på noe slikt før og jommen faller ikke kristne hottier for rebelske barske bergenser latinoer. Hehe Endret 16. juli 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ser k0slig ut Ser hemma ut. Han ene gutten var utslitt stakkar. Håhåh! han som lå der med armene opp i lufta var en artig skrulling. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) sosohal Skrevet 16/07/2005 : 22:47 Jeg var der. Var det gøy da? Endret 16. juli 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har noen av dere som driver og snakker piss om leirer/kristne leirer egentlig VÆRT på noe av dette, og opplevd livet og stemningen? Har vært på speiderleir med KFUM back in the days. Og det må jeg si, værre utspekulert misjonering skal du lete lenge etter. Ble nesten tvunget til å tro på Gud, sånn i det stille. Det var vell det beste svaret her. Syntes det er teit at de fleste ungdomlige organisisjoner i mine øyne driver med misjons føring. Jeg gikk på kristlig konfirmasjon til presten tvang meg til og synge refrenge alene fordi jeg ikke deltok ordentlig i undervisninga. En alternativ leir uten kristendom kunne sikkert vært bra det. Amen Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg har vert med på en kristenleir før til ål i hallingdal. Var utrolig gøy selv om jeg er langt fra kristen og prøver å la ver å le under møtene.. Skal også på en kristenleir (arena) 9-14 august.. Ser ganske gøy ut De arangerer også billige skiturer til alpene når vinteren er her..Gah, gleder meg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hadde aldri taklet ei uke med gladkristne skrullinger. Fy faen. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Det hadde vel de færreste, men for å gjenta meg selv: Hvilket grunnlag har du for å påstå storparten av folka på disse leirene er "gladkristne skrullinger"? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Fra KRIK-galleriet: Hvis vedkommende er representativ for den jevne KRIK-deltaker, skal jeg vurdere å gå på akkord med egne grunnprinsipper og delta på neste års leir Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvis vedkommende er representativ for den jevne KRIK-deltaker, skal jeg vurdere å gå på akkord med egne grunnprinsipper og delta på neste års leir Noen som blir med? Jeg tar med sprit og øl! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvis vedkommende er representativ for den jevne KRIK-deltaker, skal jeg vurdere å gå på akkord med egne grunnprinsipper og delta på neste års leir Noen som blir med? Jeg tar med sprit og øl! Hahahaha!! Tenkte på det samme i sta.. Hva hvis vi tok med oss det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvis dere skal diskutere kristen-samlinger så kan dere ta det i PRS. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg