Gå til innhold

Var du på KRIK Action 2005?

DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært på en kristenleir. Det var artig å se/høre på hvordan fanatikerne oppførte seg dag og natt. Presten som var der måtte stoppe og tenke i et halvt minutt hver gang han fikk spørsmål som var litt vannskelige å svare, som f.eks hva er meningen med livet etc... :!:

Hele meningen med jesusleir blir borte når man liksom ikke tar med jesuspratet.

Lenke til kommentar
Har noen av dere som driver og snakker piss om leirer/kristne leirer egentlig VÆRT på noe av dette, og opplevd livet og stemningen?

Har vært på speiderleir med KFUM back in the days. Og det må jeg si, værre utspekulert misjonering skal du lete lenge etter. Ble nesten tvunget til å tro på Gud, sånn i det stille.

Det var vell det beste svaret her. Syntes det er teit at de fleste ungdomlige organisisjoner i mine øyne driver med misjons føring. Jeg gikk på kristlig konfirmasjon til presten tvang meg til og synge refrenge alene fordi jeg ikke deltok ordentlig i undervisninga. En alternativ leir uten kristendom kunne sikkert vært bra det.

Amen

Lenke til kommentar

Jeg har vert med på en kristenleir før til ål i hallingdal. Var utrolig gøy selv om jeg er langt fra kristen og prøver å la ver å le under møtene.. Skal også på en kristenleir (arena) 9-14 august.. Ser ganske gøy ut :)

220-2036_IMG.JPG

De arangerer også billige skiturer til alpene når vinteren er her..Gah, gleder meg :(

Lenke til kommentar
Hvis vedkommende er representativ for den jevne KRIK-deltaker, skal jeg vurdere å gå på akkord med egne grunnprinsipper og delta på neste års leir  :p

Noen som blir med? Jeg tar med sprit og øl!

Hahahaha!! Tenkte på det samme i sta.. Hva hvis vi tok med oss det :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...