Gå til innhold

Var du på KRIK Action 2005?

DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen av dere som driver og snakker piss om leirer/kristne leirer egentlig VÆRT på noe av dette, og opplevd livet og stemningen?

Har vært på speiderleir med KFUM back in the days. Og det må jeg si, værre utspekulert misjonering skal du lete lenge etter. Ble nesten tvunget til å tro på Gud, sånn i det stille.

Lenke til kommentar
Har noen av dere som driver og snakker piss om leirer/kristne leirer egentlig VÆRT på noe av dette, og opplevd livet og stemningen?

Har vært på speiderleir med KFUM back in the days. Og det må jeg si, værre utspekulert misjonering skal du lete lenge etter. Ble nesten tvunget til å tro på Gud, sånn i det stille.

Slik har det ikke vært på noen av de leirene jeg faktisk har vært på.

De har vært morsomme, og de eneste møtene som var, var om morgenen og varte kanskje i 20-30 minutt. Da var det ikke konstant "Jesus-snakk" heller...mye annet innimellom :)

De leirene jeg har vært på, var kjempekjekke, og minner som er verdt og ta med seg videre.

Lenke til kommentar

Jeg har vært på speiderleirer med KFUK/KFUM selv, og kan ikke si jeg har opplevd det selv. Men: "The Force can have a strong impact on a weak mind" ;)

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar

HalTan, du snakker faktisk bare bullshit! :!:

60% av leirens 1000 deltakere var kristne (altså 600 personer)

40% av leirens 1000 deltakere var ikke-troende (altså 400 personer)

- Det sier jo litt da.

Lenke til kommentar
HalTan, du snakker faktisk bare bullshit! :!:

60% av leirens 1000 deltakere var kristne (altså 600 personer)

40% av leirens 1000 deltakere var ikke-troende (altså 400 personer)

- Det sier jo litt da.

Og det var før leiren..

85-15 etterpå eller..?

Lenke til kommentar
Landsleir med speider er kjempegøy det. ;) Det er ikkje noke superkristent som det høyrest ut som Haltan sei.

Gøy var det jo. Men tror det kommer veldig an på hvilken speidergruppe du er med i osv. Jeg synes ihvertfall det var ganske kjipt å bli tvunget til å delta i diverse kristne ritualer daglig. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...