Gå til innhold

Abit IC7-MAX3 ....

Anbefalte innlegg

Har eit "Abit IC7-MAX3" kort men har no et lite problem for ei stund sia gredde eg nemleg og grille kortet då eg tilfeldigvis kobla nokre kabla på ein litt dumm måte....etter uhellet gjek eg øve kortet for og sjå om noke var gale men alt funka og pc'n starta like bra einaste probleme va at eg ikkje hadde lyd (innebygd lydkort) so eg bestilte meg eit nytt Creative kort men då eg kom heim frå skuletur ville ikkje pc.n starta og eg fekk ei feilmelding i form av lydsignal.

So kvar gong pc'n starta høyrest da ut som purken har parkert på rommet mitt.

lydsignalet høyrest nemleg ut som ein politibil som e på utrykning...

det g lur på e kor da står forklart kva dei ulike signala betyr, eg har sjekka i manualen eg fekk me og eg har sjekka i abit sin manual på nett ellers har eg og lett på heimesida te abbit og spurt kompisa som har utdanning innafor data

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan kanskje være shutdown-funksjonen som slår inn, på grunn av løs CPU-kjøler. Jeg har sett diskusjoner om hvordan man skal unngå "sirene-lyden" på Abit-kort. Det gikk ut på å bøye sensoren (hvis HK har sensor under CPUen). Jeg opplevde samme lydsignal en gang kjøleren ikke var godt nok montert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...