Splitter Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har akkurat fått min LaCie Photon Vision II 20" LCD og er foreløpig veldig godt fornøyd med skjermen, men jeg har lagt merke til at når et bilde står lenge nok på skjermen, kan jeg se konturene av bildet på skrivebordet i ca. 1-2 min etterpå. Jeg bruker ikke noe bakrunnsbilde, og hele skrivebordet er derfor i den standard blå fargen. Spesielt den reklamen øverst i høyre hjørnet på Opera henger alltid igjen. Er det bare min skjerm som er slik eller er dette vanlig på LCDskjermer? Sikkert veldig dumme spørsmål, men dette er min første LCDskjerm, og jeg begynner å bli bekymret. Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg har ikke lagt merke til det på min LCD, 19" BenQ. Og jeg er ganske sikker på at jeg ville ha lagt merke til det hvis det er så markant som du sier.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Klage sak, skal ikke forekomme. Returner skjerm og du får en ny. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Klage sak, skal ikke forekomme. Returner skjerm og du får en ny. Det var det jeg var redd for. Får vel håpe at Netshop er forståelsesfulle da. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ingen slike problemer på min skjerm. LaCie Photon20vision II 20" + Asus GF 6800 med alle pipes/shaders aktivert og overklokket omtrent til 6800GT nivå. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Ingen slike problemer på min skjerm. LaCie Photon20vision II 20" + Asus GF 6800 med alle pipes/shaders aktivert og overklokket omtrent til 6800GT nivå. Ser ut til at problemene har forsvunnet på skjermen min også nå. Har ikke sett tegn på innbrenning etter den første dagen. Kanskje skjermen bare trengte å bli husvarm? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Slik jeg har forstått det, så må alle LCD-paneler "kjøres inn". Litt sånn som med høytalere.. om du skjønner hva jeg mener =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå