Gå til innhold

Prisantydning på 2år gammel pc som skal selges

Anbefalte innlegg

Har en kompis som skal selge sin "gamle" datamaskin grunnet kjøp av bærbar pc, derfor lurer jeg på hvor mye en slik pc er verdt. Ingen av oss har noen anelse hvor mye den er verdt og er svært takknemlig for om noen kan sette en ca. pris på datamaskin.

HK : ASUS ( inkl lydkort,nettverkskort)

CPU : Intel P4 2.53GHz

RAM : 512 DDR

GFX : RADEON 9700pro

IDE ROM : Brenner/cd (42x) og DVD/CD (8x)

Ekstra utstyr som følger med evt:

Mus: MX310

Musmatte: func

Headset: KOSS

extra side deksel på kabinettet

Denne datamaskin har fulgt meg gjennom alle gode tider, funker helt fett til alle spill.

Takk på forhånd!

Mvh

Begge to av oss ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123
Spørs hvem du selger den til. Tror du får 2k-3k, mer hvis du selger den til noen som ikke har så god peiling :p

Er ikke pent og lurer folk heller da.. :p

1500-2000 elns..

Lenke til kommentar
Spørs hvem du selger den til. Tror du får 2k-3k, mer hvis du selger den til noen som ikke har så god peiling :p

1500-2000 elns..

Hehe.. :D Men hvis han selgern til noen gamle folk som ellers hadde kjøpt på Expert eller El-kjøp vil jo begge kunne tjene en slant :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

1500-2000 elns..

Hehe.. :D Men hvis han selgern til noen gamle folk som ellers hadde kjøpt på Expert eller El-kjøp vil jo begge kunne tjene en slant :p

sier no der ja..

Skjønner meg ikke helt på de som kjøper ting på elkjøp og alt det der je.. uff... fam1 min kjøper jo både det ene og det andre der.. som de ville ha tjent på og kjøpe på nett alså.. men men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...