Naxzo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har en kompis som skal selge sin "gamle" datamaskin grunnet kjøp av bærbar pc, derfor lurer jeg på hvor mye en slik pc er verdt. Ingen av oss har noen anelse hvor mye den er verdt og er svært takknemlig for om noen kan sette en ca. pris på datamaskin. HK : ASUS ( inkl lydkort,nettverkskort) CPU : Intel P4 2.53GHz RAM : 512 DDR GFX : RADEON 9700pro IDE ROM : Brenner/cd (42x) og DVD/CD (8x) Ekstra utstyr som følger med evt: Mus: MX310 Musmatte: func Headset: KOSS extra side deksel på kabinettet Denne datamaskin har fulgt meg gjennom alle gode tider, funker helt fett til alle spill. Takk på forhånd! Mvh Begge to av oss Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Tipper 2000,- Er jo egentlig en kontor-pc nå til dags Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Spørs hvem du selger den til. Tror du får 2k-3k, mer hvis du selger den til noen som ikke har så god peiling Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Spørs hvem du selger den til. Tror du får 2k-3k, mer hvis du selger den til noen som ikke har så god peiling Er ikke pent og lurer folk heller da.. 1500-2000 elns.. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Kan vel lønne seg å selge noe hver for seg? F.eks koss saken til meg Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Spørs hvem du selger den til. Tror du får 2k-3k, mer hvis du selger den til noen som ikke har så god peiling Er ikke pent og lurer folk heller da.. 1500-2000 elns.. Hehe.. Men hvis han selgern til noen gamle folk som ellers hadde kjøpt på Expert eller El-kjøp vil jo begge kunne tjene en slant Lenke til kommentar
JimL Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg er int. i å overta selve maskinen om du nå skal selge. Har ei på 12 som trenger å spille Sims2 på egen maskin. Har du mer info om maskinen? Var litt mangelfullt det over. Om du ikke har så kan Everest hjelpe deg godt på vei. http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Spørs hvem du selger den til. Tror du får 2k-3k, mer hvis du selger den til noen som ikke har så god peiling Er ikke pent og lurer folk heller da.. 1500-2000 elns.. Hehe.. Men hvis han selgern til noen gamle folk som ellers hadde kjøpt på Expert eller El-kjøp vil jo begge kunne tjene en slant sier no der ja.. Skjønner meg ikke helt på de som kjøper ting på elkjøp og alt det der je.. uff... fam1 min kjøper jo både det ene og det andre der.. som de ville ha tjent på og kjøpe på nett alså.. men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå