Gå til innhold

Retur av headset som er kjøpt fra Hifi klubben!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge kjøpsloven så har du rett til å returnere varen uten at dette skal koste deg noe ekstra. Du hever kjøpet med andre ord. Men dette gjelder kanskje bare hvis det er feil eller mangler på varen!?

 

Ring til HiFi-klubben og hør med dem..

_________________

- mOdEtWo -

 

[ Denne Melding var redigert av: mOdEtWo på 2002-07-30 10:58 ]

Lenke til kommentar

Hvis du har kjøpt produktet via Internett har du angrerett i 14 dager etter at du mottok produktet. (3 måneder dersom du ikke har fått angreskjema, 1 år dersom du ikke har fått noen informasjon om angreretten.)

 

Har du kjøpt produktet i en vanlig butikk har du ingen angrerett. Ta en hyggelig prat med folka i butikken. De kan gi deg pengene igjen, tilgodelapp, et annet produkt, eller ingenting. Du har ikke krav på noe som helst.

 

Kanskje du først burde prøve å få selger til å hjelpe deg med problemet med den lave lyden? HiFi klubben selger vel neppe dårlige produkter. Det kan jo hende at det er noe du har gjort feil?

 

Å bytte produktet i et dyrere og bedre produkt vil nok selgeren også med glede være behjelpelig med.

 

(Kanskje vi skal tenke oss om to ganger før vi kontakter "TV2 hjelper deg" denne gangen?)

 

LeD

Lenke til kommentar

Hi-Fi klubben har alltid vært veldig greie når det gjelder retur. Men jeg kan ikke fatte hvorfor du ikke er fornøyd med de. Og hvorfor i ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ svarer du ikke på om du har kobla de i riktig utgang? De skal i høyttalerutgangen.

 

Hvis ikke, kan det jo faktisk hende du har hatt uflaks med akkurat de du fikk. Prøv å koble i en cd spiller eller noe og sjekk om lyden er like ille.

 

Er det Porta Pro? Svart og blå og sammenleggbare? De spiller som sagt høyere enn noe annet du finner på markedet omtrent, når det gjelder standard utgang uten en proff hodetelefonforsterker.

Lenke til kommentar

sitter å bruker mine porta pro nå.. Jeg er ekstremt fornøyd med de.. de brukes vel imellom 6-8 timer hver dag.. bruker de som øretelefoner på minidisc'en min også..

 

Akkurat nå kjører jeg dem bare rett på pc'n, men de spiller sånn passe høyt likevel.. Husk at porta pro spiller mye bass slik at det bruker en del av utgangs-effekten til lydkortet..

 

Vanligvis har jeg settet koblet på Denon forsterkeren, da kan vi snakke om å vrenge lyd :wink:

Like etter jeg kjøpte settet prøvde jeg det på Sony anlegget mitt, kjørte en Bass-test mp3 (slike som brukes til å teste hvor dypt subwoofere går osv) med max lyd og max loudness. Steike for en BASS! De vrengte ikke en dritt! Når jeg la ifra meg øretelefonene på pulten hoppet de opp og ned av seg selv :wink: !!

 

Koss porta pro ruler !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...