Gå til innhold

Dahles guide - kurer din kjærlighetssorg


Ni kon

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg som en komplett retard nå. Har sørget over et halvt år for det som er tapt. Hun var fantastisk. Kanskje har jeg et annet syn på jenter enn de fleste? Et pent utseende interesserer meg ikke.

Ja takk, begge deler sier nå jeg. En pen dame med grusom personlighet er ikke noe i lengden, og (ikke for å være stygg) en stygg dame med kjempe bra personlighet er heller ikke noe i lengden. Det er mange fristelser der ute.

Kombinasjonen pen dame med bra personlighet er det mest atraktive, enten man kan innse det eller ei. Og de damene vokser nok ikke på trær...

 

Har forresten funnet personen i mitt liv :love: (5 år har vi holdt sammen nå), og håper jeg slipper å ta i bruk Dahles guide... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en dame i kikkerten og hun er faktisk den eneste som jeg kan være helt ærlig med og fortelle alt.. Samt filosofere om ting.. ahh.. ;)

 

Det er forskjell på fysisk og psykisk utroskap.. Fysisk utroskap behøver ikke bety noe som helst.. "Det liksom bare skjedde".. Mens hvis man har en annen som man deler livet med (uten at partneren vetu det) så er jo dette nesten værre..

 

Ser ikke at et forhold skal legges dødt pga et fysisk utroskap ,men er det noe mer bak det så nytter det ikke å fortsette et forhold

Lenke til kommentar
Jeg har en dame i kikkerten og hun er faktisk den eneste som jeg kan være helt ærlig med og fortelle alt.. Samt filosofere om ting.. ahh.. ;)

 

Det er forskjell på fysisk og psykisk utroskap.. Fysisk utroskap behøver ikke bety noe som helst.. "Det liksom bare skjedde".. Mens hvis man har en annen som man deler livet med (uten at partneren vetu det) så er jo dette nesten værre..

 

Ser ikke at et forhold skal legges dødt pga et fysisk utroskap ,men er det noe mer bak det så nytter det ikke å fortsette et forhold

Du har et poeng, men det er ikke noe særlig å vite at noen andre har tatt ibruk kjeppen sin i damen din.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen unnskyldning for fysisk utroskap, ingenting "skjer bare". Enten man liker å tro det eller ei, har den man er utro med en egenskap partneren ikke har. Alt fra utseendet, til noe så enkelt som partneren ikke var der når den andre var sprengkåt. En person man håper på å dele resten av livet med må ha alle de gode egenskapene man leter etter, og kan man ikke forandre personen ang. de små tingene, er det bare å lete videre. Hadde jeg visst noen var utro mot meg, hadde jeg aldri kunnet se denne personen i øynene igjen. Thus, hadde forholdet vært dødt og begravd. En gang utro, alltid utro. Er man sammen med noen kun for selskapets skyld, bør den andre vite det, og da kan jo "utroskap" tolereres, så lenge en ikke elsker hverandre. Dette med kjepper som har vært både her og der er også et godt poeng...

 

Mye tørr, kjedelig teori her, er ingen Cassanova selv, og ting er nok litt vanskeligere i praksis :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...