Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Skal rette opp litt i virkelighetsbildet ditt; Hvis damene er bra, er ikke mennene utro :!: Good one Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg føler meg som en komplett retard nå. Har sørget over et halvt år for det som er tapt. Hun var fantastisk. Kanskje har jeg et annet syn på jenter enn de fleste? Et pent utseende interesserer meg ikke. Du må vel like ett pent uteseende litt? Bare ikke så mye som den personen den jenta virkelig er? Det er ikke hva jeg går etter, det kommer i siste rekke. For tross alt - kjærlighet gjør blind. Jeg har opplevd det selv. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Skål til våres koner og våre elskerinner...... måtte de aldri møtes FY! Ekte menn er ikke utro. Skal rette opp litt i virkelighetsbildet ditt; Hvis damene er bra, er ikke mennene utro Stemmer ikke. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) men slike ting går begge veier.. Verden er ikke A4 Hva er det du insinuerer! Damer gjør da ikke slikt! Fy! Gå og vask munnen din! edit: AnAnAs, ok stemmer ikke i de tilfeller man enten er meget langt vekk fra dama, eller hvis det kommer et bedre tilbud Endret 17. juli 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 men slike ting går begge veier.. Verden er ikke A4 Hva er det du insinuerer! Damer gjør da ikke slikt! Fy! Gå og vask munnen din! Damer er faktisk de som gjør det mest for tiden... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 I lengden betyr egentlig utseende svært lite for meg, så man må være forsiktig med å argumentere med at det finnes så mange pene. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvis jeg har ei dame som betyr noe for meg, da kunne jeg aldri tenke meg å være utro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Jeg var i sammen med ei og så møtte jeg mitt livs kjærlighet og nølte ikke med å gripe sjansen å gi henne et kyss. Kanskje dumt av meg, men jeg fikk iallfall et 2.5 år langt forhold til en fantastisk jente ut av det. Så jeg var utro per definisjon... Endret 18. juli 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 men slike ting går begge veier.. Verden er ikke A4 Hva er det du insinuerer! Damer gjør da ikke slikt! Fy! Gå og vask munnen din! Damer er faktisk de som gjør det mest for tiden... Takk for den. Nå fikk jeg enda mer hodebry angående dama. Når jeg tror hun er utro mot meg Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) men slike ting går begge veier.. Verden er ikke A4 Hva er det du insinuerer! Damer gjør da ikke slikt! Fy! Gå og vask munnen din! Damer er faktisk de som gjør det mest for tiden... Har det noen gang hersket noen tvil om det? For faen ... svin Edit: Nei AnAnAs ... jenter ... ikke deg! Endret 18. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hjelper å komme seg ut ja, ikke sitt inne for å synes synd på deg selv.. da kommer du ALDRI videre. Utroskap er no møkk :S X'n fortalte om noe som vist hadde skjedd i fylla.. da ble det brått slutt.. *prøve å ikke tenke tilbake* Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har det noen gang hersket noen tvil om det?For faen ... svin Edit: Nei AnAnAs ... jenter ... ikke deg! Jeg vil være hurpe. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Utroskap er no møkk Second that... Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 ja de fleste av oss har vel lært en lekse om hva som følger hvis vi er utro. enten om det gjelder damer eller andre ting. ( ) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har det noen gang hersket noen tvil om det?For faen ... svin Edit: Nei AnAnAs ... jenter ... ikke deg! Jeg vil være hurpe. Hurpe Kvinneskinn Tøyte Sjøge Jentejall Loppesirkus ... the list goes on! Men det finns noen av dere som faktisk har en smule vett i hodet, men det er langt mellom dem! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg føler meg som en komplett retard nå. Har sørget over et halvt år for det som er tapt. Hun var fantastisk. Kanskje har jeg et annet syn på jenter enn de fleste? Et pent utseende interesserer meg ikke. Du må vel like ett pent uteseende litt? Bare ikke så mye som den personen den jenta virkelig er? Det er ikke hva jeg går etter, det kommer i siste rekke. For tross alt - kjærlighet gjør blind. Jeg har opplevd det selv. Det var ikke sånn jeg mente det! Mener også at utseende er det minst viktige. For å prøve å si det på nytt: Det er vel bare positivt at en jente ser bra ut. Det er vel ikke sånn at du prøver deg automatisk på den minste pene jenta i rommet når du er på sjekkeræn? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Utroskap er da ikke så ille, kun et resultat av et mislykket forhold, det er tilgivelse som er skurken. Har man først vært utro burde forholdet erklæres dødt, selv om det døde lenge før akten. Utroskap kan jo defineres som så mangt, men ekte utroskap inntreffer ikke før en av personene i det slutter å elske den andre. Hva er så vitsen med å fortsette? Gidder ikke skrive en stil her, men jeg kan enkelt forsvare uttalelsene mine. Endret 20. juli 2005 av ADT Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 bra sagt. jeg er veldig enig.. jeg er stolt av deg Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har det noen gang hersket noen tvil om det?For faen ... svin Edit: Nei AnAnAs ... jenter ... ikke deg! Jeg vil være hurpe. Hurpe Kvinneskinn Tøyte Sjøge Jentejall Loppesirkus ... the list goes on! Men det finns noen av dere som faktisk har en smule vett i hodet, men det er langt mellom dem! Sædbøtte er ordet hehe Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har det noen gang hersket noen tvil om det?For faen ... svin Edit: Nei AnAnAs ... jenter ... ikke deg! Jeg vil være hurpe. Hurpe Kvinneskinn Tøyte Sjøge Jentejall Loppesirkus ... the list goes on! Men det finns noen av dere som faktisk har en smule vett i hodet, men det er langt mellom dem! OT: *host* (det heter forresten skjøge) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå