Gå til innhold

Dahles guide - kurer din kjærlighetssorg


Ni kon

Anbefalte innlegg

Siden det er så mange som har det vondt om dagen, eller lurer på hvordan de skal takle kjærlighetssorgen skal jeg derfor med min erfaring anbefaller dere en kur.

 

 

Kjærlighetssorg er vondt der og da. Husk at tiden leger alle sår. Det aller aller verste du gjør er å tro at feilen ligger hos deg, og at du skal forandre deg.

 

Damer vil ikke date looooosere, og spør deg selv ville du gjort det?

 

 

Så mitt råd er som følger:

 

Få deg et liv!

 

Kom deg ut i skog og mark, tren, spis sundt og kom deg ut på sjekkemarkedet igjen.

 

DU LEVER FOR KORT TIL Å GÅ GLIPP AV ALLE DE VAKRE DAMENE SOM ER DER UTE!!

 

Ikke henge deg opp i ei dame. Dame kommer og damer går. Tenkt deg om du skulle ha deg en valp. I kullet er det 10 hunder. Tror du ikke at du kunne bli like glad i alle sammen, eller tror du at det er kun en for deg der ute.

 

Livet skal nytes og herjes med.

 

 

Kom deg på beina og flørt og finn den rette.

 

Her har du en liten guide som hjelper deg i sjekkinga:

 

Guiden

 

 

Det kryr av fine damer der ute, og du trenger ikke være rakettforsker for å få de:

 

charlize007.jpg

 

 

Så ikke syt og klag. Damer liker ikke tapere.

 

 

 

Dette er en guide for gutta. Skulle du AnAnAs mot all formodning oppleve slik sorg i de nærmeste ukene, kan du få en arm å gråte på av meg ;)

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.....Kom deg ut i skog og mark......

IT WORKS :thumbup:

Har aldri gått så mye på fjellet som sist jeg var singel, og det fungerer, man kommer i bra humør (fordi man ikke har energi til syting og klaging), og kroppen har ikke akkurat ont av det.

 

Kom dere ut fra datamaskinen, og rør litt på de slappe kroppene deres, hehe.

no offense... ;)

Lenke til kommentar
Jeg føler meg som en komplett retard nå. Har sørget over et halvt år for det som er tapt. Hun var fantastisk. Kanskje har jeg et annet syn på jenter enn de fleste? Et pent utseende interesserer meg ikke.

Du må vel like ett pent uteseende litt? Bare ikke så mye som den personen den jenta virkelig er?

Lenke til kommentar
Ikke henge deg opp i ei dame. Dame kommer og damer går. Tenkt deg om du skulle ha deg en valp. I kullet er det 10 hunder. Tror du ikke at du kunne bli like glad i alle sammen, eller tror du at det er kun en for deg der ute.

Men om man har en valp fra før, så er det ikke noe særlig problem å skaffe en til og ha to eller flere.

Men damer er litt vanskeligere å ha med å gjøre der :p

Lenke til kommentar
Ikke henge deg opp i ei dame. Dame kommer og damer går. Tenkt deg om du skulle ha deg en valp. I kullet er det 10 hunder. Tror du ikke at du kunne bli like glad i alle sammen, eller tror du at det er kun en for deg der ute.

Men om man har en valp fra før, så er det ikke noe særlig problem å skaffe en til og ha to eller flere.

Men damer er litt vanskeligere å ha med å gjøre der :p

Neida. Ikke så lenge de ikke vet om hverandre

 

 

Som Russel Crowe sier i Master and Commander:

 

Skål til våres koner og våre elskerinner......

 

 

måtte de aldri møtes :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

URGH guiden er jo bare for gutter jo... Lille meg med hjerteknus trenger også noen nyttige tips :)

 

Får gå meg ENDA en tur da... Skulle jeg hatt ipoden min men den har han... :mad:

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Dette er en guide for gutta. Skulle du AnAnAs mot all formodning oppleve slik sorg i de nærmeste ukene, kan du få en arm å gråte på av meg ;)

Visste jeg kunne stole på deg, baby. Har en følelse av at en dyp depresjon er på vei. :p

 

EDIT:

 

Skål til våres koner og våre elskerinner......

 

måtte de aldri møtes

 

FY! Ekte menn er ikke utro.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Jeg kaller Rusell Crowe i Master and the commander for et ekta mannfolk. Den filmen har et veldig fint DTS lydspor hvis du har gode høytalere ,men det er det nok ingen som bryr seg om her.

 

Gode venner er viktig. Ha det morsomt og nyt livet. Da ordner alt seg etterhvert.

 

 

Dahle da.. Det viktigste er jo hvordan man FÅR seg en date.. Når man er på en date så går det somregel bra. Hvis man er flink å planlegge.

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...