Ni kon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Siden det er så mange som har det vondt om dagen, eller lurer på hvordan de skal takle kjærlighetssorgen skal jeg derfor med min erfaring anbefaller dere en kur. Kjærlighetssorg er vondt der og da. Husk at tiden leger alle sår. Det aller aller verste du gjør er å tro at feilen ligger hos deg, og at du skal forandre deg. Damer vil ikke date looooosere, og spør deg selv ville du gjort det? Så mitt råd er som følger: Få deg et liv! Kom deg ut i skog og mark, tren, spis sundt og kom deg ut på sjekkemarkedet igjen. DU LEVER FOR KORT TIL Å GÅ GLIPP AV ALLE DE VAKRE DAMENE SOM ER DER UTE!! Ikke henge deg opp i ei dame. Dame kommer og damer går. Tenkt deg om du skulle ha deg en valp. I kullet er det 10 hunder. Tror du ikke at du kunne bli like glad i alle sammen, eller tror du at det er kun en for deg der ute. Livet skal nytes og herjes med. Kom deg på beina og flørt og finn den rette. Her har du en liten guide som hjelper deg i sjekkinga: Guiden Det kryr av fine damer der ute, og du trenger ikke være rakettforsker for å få de: Så ikke syt og klag. Damer liker ikke tapere. Dette er en guide for gutta. Skulle du AnAnAs mot all formodning oppleve slik sorg i de nærmeste ukene, kan du få en arm å gråte på av meg Endret 16. juli 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 *legge til i favoritter i tilfelle dama slår opp* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Godt å ha i baklomma ja...har gått litt "tregt" med dama i det site, men alle har vell en sånn periode etter 2 år Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Får vel bruk for denne en gang.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 "Dahles guide til kjærlighetssorg" Skal du guide oss til å få kjærlighetssorg? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hmmm.. Logisk guide? Meg i ræva.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 .....Kom deg ut i skog og mark...... IT WORKS Har aldri gått så mye på fjellet som sist jeg var singel, og det fungerer, man kommer i bra humør (fordi man ikke har energi til syting og klaging), og kroppen har ikke akkurat ont av det. Kom dere ut fra datamaskinen, og rør litt på de slappe kroppene deres, hehe. no offense... Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg føler meg som en komplett retard nå. Har sørget over et halvt år for det som er tapt. Hun var fantastisk. Kanskje har jeg et annet syn på jenter enn de fleste? Et pent utseende interesserer meg ikke. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg føler meg som en komplett retard nå. Har sørget over et halvt år for det som er tapt. Hun var fantastisk. Kanskje har jeg et annet syn på jenter enn de fleste? Et pent utseende interesserer meg ikke. Du må vel like ett pent uteseende litt? Bare ikke så mye som den personen den jenta virkelig er? Lenke til kommentar
Paull Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ikke henge deg opp i ei dame. Dame kommer og damer går. Tenkt deg om du skulle ha deg en valp. I kullet er det 10 hunder. Tror du ikke at du kunne bli like glad i alle sammen, eller tror du at det er kun en for deg der ute. Men om man har en valp fra før, så er det ikke noe særlig problem å skaffe en til og ha to eller flere. Men damer er litt vanskeligere å ha med å gjøre der Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Ikke henge deg opp i ei dame. Dame kommer og damer går. Tenkt deg om du skulle ha deg en valp. I kullet er det 10 hunder. Tror du ikke at du kunne bli like glad i alle sammen, eller tror du at det er kun en for deg der ute. Men om man har en valp fra før, så er det ikke noe særlig problem å skaffe en til og ha to eller flere. Men damer er litt vanskeligere å ha med å gjøre der Neida. Ikke så lenge de ikke vet om hverandre Som Russel Crowe sier i Master and Commander: Skål til våres koner og våre elskerinner...... måtte de aldri møtes Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 "Dahles guide til kjærlighetssorg" Skal du guide oss til å få kjærlighetssorg? Håper da ikke det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 "Dahles guide til kjærlighetssorg" Skal du guide oss til å få kjærlighetssorg? Follow the leader.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) URGH guiden er jo bare for gutter jo... Lille meg med hjerteknus trenger også noen nyttige tips Får gå meg ENDA en tur da... Skulle jeg hatt ipoden min men den har han... Endret 17. juli 2005 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Dette er en guide for gutta. Skulle du AnAnAs mot all formodning oppleve slik sorg i de nærmeste ukene, kan du få en arm å gråte på av meg Visste jeg kunne stole på deg, baby. Har en følelse av at en dyp depresjon er på vei. EDIT: Skål til våres koner og våre elskerinner...... måtte de aldri møtes FY! Ekte menn er ikke utro. Endret 17. juli 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Jeg kaller Rusell Crowe i Master and the commander for et ekta mannfolk. Den filmen har et veldig fint DTS lydspor hvis du har gode høytalere ,men det er det nok ingen som bryr seg om her. Gode venner er viktig. Ha det morsomt og nyt livet. Da ordner alt seg etterhvert. Dahle da.. Det viktigste er jo hvordan man FÅR seg en date.. Når man er på en date så går det somregel bra. Hvis man er flink å planlegge. Endret 17. juli 2005 av CFD Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Skål til våres koner og våre elskerinner...... måtte de aldri møtes FY! Ekte menn er ikke utro. Skal rette opp litt i virkelighetsbildet ditt; Hvis damene er bra, er ikke mennene utro Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 En mann skal ikke være utro uansett ,men slike ting går begge veier.. Verden er ikke A4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå