DE1 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Topic sier det meste. Hvert innlegg som går på spørsmålet skal ha ant. % og hvem du fikk det av og ikke minst hvorfor. Jeg har selv 10% Fikk det grunnet feilposting av emne. Fikk det av El-asso Lenke til kommentar
Peri Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Har vært mange sånne posts og alle har blitt stengt. Admins vil ikke at folk skal skryte av warnings osv.. Endret 16. juli 2005 av Peri Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Tror dette har vært oppe før ja, det har vært oppe før, søk så finner du. jeg har 0 selv. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Har vært mange sånne posts og alle har blitt stengt. Admins vil ikke at folk skal skryte av warnings osv.. Det er helt korrekt. Er det noe vi ikke trenger her på forumet er det noen "Hvem har flest warns" konkurranse. Det er - desverre - mer enn nok folk som pådrar seg dem uten noen form for oppmuntring. Stenges. EDIT: Og da har jeg fjernet de postene som oppga warnlevels over 0% (enten de var reelle eller ikke...) Trådstarters får stå slik at det er en mening i tråden mens dere andre leser denne posten og legger dere på minne at dere like godt kan la være med slike tråder i fremtiden... Geir Endret 16. juli 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg