Lonto Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hvordan oppdatere bios til Gigabyte K8NNXP? Grunnen til at jeg vil oppdater biosen er at jeg har problemer med å aktivere cool'n quit.Vil det hjelpe oppdatere bios..I min bios står det ikke at jeg kan enable cool'n quit. Endret 16. juli 2005 av Lonto Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 legg inn @bios fra cden som følger med så kan du oppdatere i windows. Lenke til kommentar
Lonto Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) http://img342.imageshack.us/my.php?image=utennavn6ms.png dette kommer opp hvis jeg trykker "update new BIOS". skal jeg bare trykke ok? Endret 16. juli 2005 av Lonto Lenke til kommentar
Lonto Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg har nå lastet ned en self-extract fil.Hva skal jeg gjøre med den? Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Jeg har nå lastet ned en self-extract fil.Hva skal jeg gjøre med den? Har du prøvd å pakke den ut? EDIT: Enten skal du legge filene på en diskett som du skal sette inn i maskina når den startes, eller er det et program for å oppdatere BIOSen fra Windows, men dette står jo når du pakker ut fila og leser READMEen.. Endret 16. juli 2005 av gunnard Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 pakk den ut og legg inn med @bios. du kan velge å ikke oppdatere fra i-net og heller velge en lokal fil. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Flyttes fra CPU til hovedkort-kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå