Gå til innhold

Minitest av 7800 GTX /X850 XTPE.

Boralis

Anbefalte innlegg

Fikke et problem ang den vannblokken, fikk mail fra paypal om å godta overføringen,gikk inn på siden og der lå alt klart så jeg trykket pay. Da kom jeg til en annen side der jeg skulle legge inn en kode som jeg skulle fått på min side, vel eneste koden jeg hadde var den for å logge meg inn, tasta denne og fikk da beskjed om at det var feil kode og kortet ble sperret for bruk hos dem.

Hva F** gjør jeg da??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det på 7800GTX kortet du fant "gipsen"?

Ja.

Da er et 7800 GTX + en A64 4000+ ferdig pakket og klar til avsendig fra Netshop :thumbup: Blir litt testing uti neste uke . :w00t:

Ska du ha et til PoV 7800GTX..... jaja.. svidda av litt penger nåda, for å komme på Sli Bølgen?

Har en 4000+ sandiego... liggende i en eske her..

Lenke til kommentar
Kanskje jeg kjøper meg ett 7800 kort til og kjører SLI. Men venter og ser hvor raskt R520 blir. Eller for ikke å snakke om 7800 Ultra.

Vi venter i spenning nå Snekker`n :cool:

Onsdag eller Torsdag regner jeg med å ha det her om alt går ok i posten,da skal jeg hive igang og teste .

Lenke til kommentar
Snekker`n klokket du kortet forskjellig da du kjørte 3DMark03 og 3DMark05? Synes jeg så det...

Jeg fikk forresten 8270 poeng i 05 (1024x768 AA og AF av) med mitt Gainward 7800GTX kort. GPU og CPU @ stock.

gainwards kort er klokka fra fabrikken. hvis du ikke har stilt frekvensen ned står den altså klokka opp...

Lenke til kommentar

Siden min 9800XT døde i helga, med et brak og en voldsom pipelyd, bestilte jeg et X800XL i går. Men avbestilte det i dag og bestilte heller et Radeon X850 XTPE..

En del dyrere, og ikke så masse ytelseforskjell... Var det lurt tro?

Men som han sa ovenfor, penger er for og brukes :D

Endret av ExTerminator
Lenke til kommentar
Siden min 9800XT døde i helga, med et brak og en voldsom pipelyd, bestilte jeg et X800XL i går. Men avbestilte det i dag og bestilte heller et Radeon X850 XTPE..

Litt dyrere, og ikke så masse ytelseforskjell... Var det lurt tro?

Men som han sa ovenfor, penger er for og brukes :D

Siden du er på AGP platformen (ser du hadde et 9800XT) så er X850XT PE det beste du får...

Hadde du hatt PCI Express så hadde 7800GTX vært det beste i den prisklassen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...