Gå til innhold

Minitest av 7800 GTX /X850 XTPE.

Boralis

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke helt on topic, men noen som har en formening om det holder med Mist500W PSU for å kjøre 2 7800GTX i SLI. Har man power til overklokking også eller må man ha mere bensin i maskinen?

Jeg har ikke overklokket men jeg har den PSU'n i mitt SLI oppsett. De nye korta drar mindre strøm en 6800U. Jeg tror det vil gå bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk ordrebekreftelsen på blokka i dag, så det går fint å bestille derfra, du betaler med visa

Da lar jeg deg være prøvekanin på hvor bra den fungerer.. ;)

Har egentlig lyst til å bare slenge inn en ordre med en gang, men skal prøve å styre meg. Rapporterer du tilbake med temperaturer?

Lenke til kommentar

Regner med eg får mitt Gainward 7800GTX på fredag, ble sendt onsdag. Tok den 470MHz versjonen. Blir som juleaften på fredag! :thumbup:

EDIT: Du skrøt av hva du betalte Snekker'n, så da kan eg informera om at eg kun betaler 1400kr for kortet! :tease::tease:

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Regner med eg får mitt Gainward 7800GTX på fredag, ble sendt onsdag. Tok den 470MHz versjonen. Blir som juleaften på fredag! :thumbup:

EDIT: Du skrøt av hva du betalte Snekker'n, så da kan eg informera om at eg kun betaler 1400kr for kortet! :tease::tease:

Alfor dyrt :no:

Lenke til kommentar

He he, hadde tre ungutter på besøk i går, de er alle spilegale og fikk låne maskinen min . De fyrte opp og kjørte med maks på alt og etter noen timers spilling sukket de tungt og så" etter dette blir aldri spilling det samme igjen på våre maskiner" :grin:

Så joda 7800 GTX kan ta pusten fra flere .

Lenke til kommentar

Hæ? Hvordan fiksa du det? Helv.. Gi meg litt hjelp her da mann, trenger sårt et skjermkort som kan sette litt fart i livet mitt om dagen, PM :p ja..? hehe (desperat)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...