Gå til innhold

Minitest av 7800 GTX /X850 XTPE.

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da sjekket eg sporingen fra komplett, eg den nye maskine mi inkl 7800GTX ligger nå i Bergen, eg får den i morra for svarte :dribble: Meen skal jo jobba fra kl 14:00 til 21:00 så det var litt tragisk..blir ihvertfall en laaang og god natt om alt fungerer som det skal :cool:

Lenke til kommentar
Joa, men jeg holder meg uansett til ATI  :love:

Har fått mitt 7800GTX i dag, så da har jeg et 9800XT kort jeg skal selge ;)

Bare få hovedkort og cpu nå så jeg får satt sammen maskinen og testet litt også...

Edit:

Leste ikke forrige side gitt...jaja, dersom det er noen som gir en god pris på et 9800XT kort, et Gigabyte GA-8KNXP (Intel 875 brikkesett og Socket 478) hovedkort med en P4 2,4Ghz så er det bare å si fra...QXL here I come...hehe

Endret av _Spook_
Lenke til kommentar
Joa, men jeg holder meg uansett til ATI  :love:

Har fått mitt 7800GTX i dag, så da har jeg et 9800XT kort jeg skal selge ;)

Bare få hovedkort og cpu nå så jeg får satt sammen maskinen og testet litt også...

Edit:

Leste ikke forrige side gitt...jaja, dersom det er noen som gir en god pris på et 9800XT kort, et Gigabyte GA-8KNXP (Intel 875 brikkesett og Socket 478) hovedkort med en P4 2,4Ghz så er det bare å si fra...QXL here I come...hehe

29 kr er budt

Lenke til kommentar
Kjørte et par tester i SLI nå med cpu på 2,9 og kortene på 498/1389 res ble som følger:

3D Mark 05 : 13538 Poeng

3D Mark 03 : 31332 poeng.

Men med så 2 7800gtx kort, og 13k i 05, vel er dette bare får å leke eller er det noen spesielle spill du har tenkt å spille.

Vil bare si at Sli er litt overklill, men men! Skal man så skal man!

Får greie meg med et 7800GTX. :cool:

Lenke til kommentar
Kjørte et par tester i SLI nå med cpu på 2,9 og kortene på 498/1389 res ble som følger:

3D Mark 05 : 13538 Poeng

3D Mark 03 : 31332 poeng.

Men med så 2 7800gtx kort, og 13k i 05, vel er dette bare får å leke eller er det noen spesielle spill du har tenkt å spille.

Vil bare si at Sli er litt overklill, men men! Skal man så skal man!

Får greie meg med et 7800GTX. :cool:

Neida SLI er pr i dag KUN leketøy. :)

Lenke til kommentar
Rimelig rått det der.

Snekker'n: Kan du kjøre en test med alt på default hastigheter?

Klart jeg kan,her har jeg kjørt med std oppsett og ikke forandret på noen ting, altså kjører det her på kvalitet og ikke maks ytelse.

Får da følgende:

3D Mark 05: 7944 Poeng

3D Mark 03: 16715 Poeng.

Lenke til kommentar
Rimelig rått det der.

Snekker'n: Kan du kjøre en test med alt på default hastigheter?

Her har du mine resultater med alt på default

3dmark03 27919

3dmark05 11249

Kan si deg med en gang at du ikke kjører med alt på defult der all den tid vi begge kjører med SLI og lik prosessor så er det teknisk umulig at du da får ca 3000 mer i 05 og ca 11000 mer i 03.

Tror du har klokket kraftig her ja.

Det vil jo si at du ved defult skulle få kunn 3400 poeng mindre i 03 enn jeg får ved maks klokking :D:D

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Heilt seriøst snekker'n så gjør jeg faktisk det.

Beklager men nekter å tro det, da skulle du jo glatt sette verdensrekord ved å klokke dette opp, ja du har vel da verdensrekorden allerede for uklokket system.

Kan du legge ut link til de resultatene dine?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...