Tofustew Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg finner ikke ut annet enn at nForce 4 støtter 1,5 Gbps SATA mens nForce 4 Ultra støtter 3 Gbps SATA. Noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 støtter ikke alle nForce 4 chippene Sata 3.0 Gbps da? Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det er visst nesten bare Sata'n som er forskjell ja, og noe de kaller "ActiveArmor™ Secure Networking Engine", sikkert viktig, registered trademark og alt mulig, fatter ikke hvordan folk klarte seg uten før. http://www.nvidia.com/page/nforce4_family.html Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Takker for svar! Jeg trodde først jeg hadde bæsja skikkelig på leggen når jeg innså at jeg hadde kjøpt hovedkort med nForce4 og ikke nForce4 ultra, men jeg tror jaggu jeg beholder det. Lenke til kommentar
yasiris Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 den eneste forskjellen mellom nforce 4 og ultra er nettopp det. De har bare pynta på navnet litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå