sigen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg skulle rydde litt mer i maskinen min nå nettopp, og når jeg åpna dekselet bak hk-brettet, så la jeg merke til noe "bekymringsfult": Forseglingen på min MIST 500W PSU var brutt, og jeg vet at jeg ikke har brutt den. Jeg tror ikke den er helt brutt, men det ser ut som om det bare har blitt gjort et forsøk på å "lappe den sammen" igjen. Ikke for å ta sorger på forskudd, men hvilke rettigheter har jeg hvis det skjer noe med PSU`en? Garantien faller bort ved brutt forsegling, men det er ikke jeg som har brutt den Det er en stund siden jeg kjøpte den btw (noen måneder) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Tror ærlig talt ikke de tar det så tungt. Skriv gjerne en mail til nevnte nettbutikk om hva som har skjedd, og lagre den mailen. Be gjerne om lesebekreftelse, så du vet at de har mottatt beskjed. Hører du ikke noe, så har de vel godtatt dette. Hos foreldrene mine ble det koblet opp en boks når de skaffet seg telefon for 20-25 år siden, visstnok for å forhindre at naboene kunne høre hverandres samtaler (noe kluss i sentralen). For 10 år siden eller noe kom en kar og satte på en forsegling, fordi man hadde funnet ut at ved å koble seg på en sekundærlinje inne i denne boksen, så kunne man ringe gratis. For ca 5 år siden ble det klargjort for ISDN på linjene, og boksen måtte åpnes av en montør for å koble om noe i denne. Forseglingen ble brutt og ikke erstattet, og når min mor ba montøren om å sette forseglingen på plass slik at de ikke skulle bli mistenkt for å koble seg på gratislinjen fikk de bare beskjed om at det var det ingen som brydde seg om. Så tror ikke slike forseglinger tas så alvorlig faktisk. Men ta kontakt med nettbutikken for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Jeg som trodde de tok det som at "Denne kunden har sikkert vært inni og fucka den til selv" Får skrive en mail til microplex da, med "sporing". Men hvordan skal jeg ordlegge meg? Er ikke helt sikker på sånn ting, vil helst få best utfall EDIT: leif, noe som sikkert ikke er noe positivt i nevnte mail Endret 16. juli 2005 av sigen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Fremlegg det omtrent på samme måte som i første innlegg fra deg i denne tråden, bare husk på å være høflig hele tiden... da får kundebehandleren mye mer lyst til å løse dette på en positiv måte. Send gjerne med bestillingsnummer eller andre nummer du har fått oppgitt ved bestilling eller på faktura. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Omtrent samme måte, bare litt mer ryddigt, roger that Høflig sier seg selv, og jeg prøver jo altid å være det. Har ikke noe nummer eller noe som kan ligne på det, bestile det igjennom et lokalt LAN kalt WCG, for da fikk jeg den kjapt, og jeg slapp fraktprisen. SÅ eventuell bestillingsinfo har nok microplex, eller ansvarlig for slike ting på WCG tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå