Crewer Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hoi, Har planer om å gå til innkjøp av en ny server til å ha hjemme. har tenkt på følgende hardware: VIA EPIA ML8000A, m/Via C3 CPU 800MHz Mini-ITX,DDR,VGA, LYD, USB2.0 Crucial PC2100 DDR-DIMM 1024MB CL2.5 Unbuffered, Non-parity, 2.5V, 128Meg x 6 Samsung SpinPoint P120 250GB IDE ATA/133 8MB 7200RPM Er litt usikker på kabinettet. Har ikke funnet noe spesielt fine kabinetter. Kunne tenkt meg ett kabinett som er lavt, så jeg kan plassere LCD skjermen på kabinettet.(tenker på ett liggende kabinett ja.) hovedkortet er jo ett mini-atx. Kriteriene for kabinettet er at det er plass til cd-rom, og 2harddisker. noen forslag? Er det noen som har erfaring med mini-ITX? Linux/debian støttet? Windows xp? takker for svar Lenke til kommentar
slettet Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kva skal den brukast til? Er det strengt tatt nødvendig med skjerm? Trur blant anna roac har brukt det hovudkortet til ein servar eller tolv.. Lenke til kommentar
kolbjorn Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Dette Silverstone kabinettet kan være et alternativ. Ettersom det tar microATX kort står du mye friere med hensyn til hvilken innmat du kan velge. Lekkert er det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå