Håvard Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 The summit arrangeres på Råholt 4-7 August, og jeg lurer på om noen herfra skal dit! Hjemmesiden er: thsummit.no Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 ingen andre som skal?? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det pågår ikke nå da Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Noen flere en meg å sigz som skal dit vel? Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jaaaaaa. Jeg er der! Kristian Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er det internett på thesummit? Jeg prøver å snakke til dere på irc, men ingen reaksjon. Hvor sånn i landet ligger Råholt? jeg kommer ikke på det i farten. Skulle muligens ha blitt med, men hadde ikke anledning for denne gang Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Råholdt ligger like ved gardermoen. Tror ikke det er mange på irc kanalen er ikke der selv heller Men ja, det er nett her. og bra lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå