gwh Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ytelsesmessig og prismessig er det vel ikke rare forskjellen på disse, men skal jeg klage bare for å klage, eller er det forskjell i støy på disse? SATA IDE Og det er spesialbestilt pc bygg fra en av de mere seriøse nettsjappene. Ble litt overrasket over at kablingen når jeg åpnet. Kan jeg forespørre at de i tilfelle sender meg ny disk først og jeg returner etterpå da jeg ikke føler for å være diskløs i en periode? Har ikke kontaktet de ennå, men det er helg og de svarer ikke på telefon da. Uansett så blir det skriftlig da det er beste måten for å ungå misforståelser på. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ingen merkbar forskjell på IDE/SATA grensesnitte så langt - bare i teorien. Hvis du skal skifte disk vil du trolig måtte returnere PC'n for å få det byttet. Ikke vært bryet spør du meg, men det er jo en forskjell i prisen på disken slik at de bør få en tilbakemelding. Kanskje du får noe som plaster på såret Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 SATA IO har bedre ytelse en IDE utvilsomt, både i spill og OS boot. du merker også mye mindre når folk laster ned ting fra deg på LAN. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 JEG har ville klaget med en gang. At en seriøs butikk gjør slik, gjør bare "gleden" bedre. Du må nok levere inn hele maskinen, for at de skal skifte harddisk, hvis de bygget maskinen for deg. Hvis du ikke vil sende inn maskinen, så har jeg ville krevd en slags form for kompensasjon for missforståelsen. Kompensasjon burde du også få hvis du sender inn maskinen, siden du da vil bli pc løs en liten stund. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Sender inn en skriftlig redegjørelse til nettsjappa til mandag, så år vi se hvordan de/vi løser det på en måte som gjør meg minst mulig skadelidende :-) Gir en tilbakemelding på mandag/tirsdag på hvorda n ting går. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 _ammaZ_ Skrevet 19/07/2005 : 12:09 *mandag/ tirsdag* Tirsdagen er ikke ferdig.... Skal hjem og sjekke e-posten om en times tid. Er litt spent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå