Gå til innhold

Bestilte Samsung Spinpoint 250gb Sata, fikk Ide

Anbefalte innlegg

Ytelsesmessig og prismessig er det vel ikke rare forskjellen på disse, men skal jeg klage bare for å klage, eller er det forskjell i støy på disse?

SATA

IDE

Og det er spesialbestilt pc bygg fra en av de mere seriøse nettsjappene. Ble litt overrasket over at kablingen når jeg åpnet.

Kan jeg forespørre at de i tilfelle sender meg ny disk først og jeg returner etterpå da jeg ikke føler for å være diskløs i en periode?

Har ikke kontaktet de ennå, men det er helg og de svarer ikke på telefon da. Uansett så blir det skriftlig da det er beste måten for å ungå misforståelser på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen merkbar forskjell på IDE/SATA grensesnitte så langt - bare i teorien.

Hvis du skal skifte disk vil du trolig måtte returnere PC'n for å få det byttet. Ikke vært bryet spør du meg, men det er jo en forskjell i prisen på disken slik at de bør få en tilbakemelding. Kanskje du får noe som plaster på såret :thumbup:

Lenke til kommentar

JEG har ville klaget med en gang.

At en seriøs butikk gjør slik, gjør bare "gleden" bedre.

Du må nok levere inn hele maskinen, for at de skal skifte harddisk, hvis de bygget maskinen for deg.

Hvis du ikke vil sende inn maskinen, så har jeg ville krevd en slags form for kompensasjon for missforståelsen. Kompensasjon burde du også få hvis du sender inn maskinen, siden du da vil bli pc løs en liten stund.

Lenke til kommentar

Sender inn en skriftlig redegjørelse til nettsjappa til mandag, så år vi se hvordan de/vi løser det på en måte som gjør meg minst mulig skadelidende :-) Gir en tilbakemelding på mandag/tirsdag på hvorda n ting går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...