olahli Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hei jeg skal kjøpe ny pc. Har valgt følgende komponenter til pcen: *Kabinett - - > Arctic Cooling Silentium T1 (diskusjon) *Hovedkort - - > Abit AN8 Ultra (diskusjon) Jeg ønsker en rimlig og støysvak pc. Har dere noen forslag til en god og rimlig prosessor til meg? EDIT: hva med denne... AMD Athlon 64 3000+ "Winchester"? Endret 16. juli 2005 av olahli Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Godt valg det der. Kansje du skulle valgt Venice versionen Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Flyttes over til kjøpshjelp for ny pc. Men eg vil anbefale deg å legge inn ein del meir info slik som budsjett/kostnadramme for pckjøpet. Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Kjøp heller Venice-versjonen av samme CPU, ettersom det er en nyere og oppgradert kjerne. Blant annet minne-kontrollern er bedre. Ikke stor forskjell på ytelse, men det er jo omtrent lik pris så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå