Gå til innhold

Trenger hjelp til ny PC/Skjerm

Anbefalte innlegg

Jeg har i over lang tid ønsket meg en CRT skjerm, enten det er "17 eller "19 fordi jeg da er en av de mange nerdene som spiller Counter-Strike og stortrives med det. Derfor ønsker jeg en skjerm som kjører 100hz på minst 800x600 oppløsningen, og jeg har aldri funnet en skjerm som støtter dette, hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At du vil ha minst 100hz i 800x600? Det klarer til og med en gammel hansol 17". Hadde en 19" Hyundai max 1600x1200 på kontoret for noen år siden, den takla visst 160Hz i 800x600 og iallfall minst 100hz i 1024x768, husker ikke lenger men tror det var 120. En 19" med minst 1600x1200 burde uten problemer kjøre meget høyt i 800x600, masse billig å velge i.

Lenke til kommentar

Kjøp brukt, får en fin 21" til en 1000 lapp hvis du er heldig.

EDIT:

ITbrugtsalg så ut til å levere til Norge og faktisk og dem har masse brukte skjermer å selge :thumbup: (NB! Kan kanskje bli veldig stor frakt med 50kg stor pakke)

Har selv en Eizo FlexScan F77S og funket kjempe bra til spilling, men er satt i kjellern i fordel til LCD. Min var hardt brukt på en industripark før jeg fikk den, så min var det slitte farger på ol. Men til gaming var den flott alikavel.

Endret av hds
Lenke til kommentar

Jeg bruker utvidet skrivebord med en lcd skjerm (en liten en, 15") og en crt skjerm som nr 2 på høyre side, å jeg merker sykt stor forskjell på de to. Mn lcd skjerm er en gammel en. ble produsert uke 4 / 2003. Kjører den på 60hrz å det er 23ms svartid, åja den er bedre en min hyundai 17" crt skjerm.

Ville aldri valgt å kjøpe en crt skjerm i dag!

Lenke til kommentar

Med tanke på at på ulike miljøstasjoner er tonnevis med 17" , 19" og kanskje enda større CRT skjermer, spørs det om jeg hadde kjøpt en i disse dager.

Jeg har flere venner som i den senere tid bare har hivd meget bra CRT skjermer. Og da mener jeg profesjonelle skjermer...

Lenke til kommentar

Samsung SyncMaster 957P

Jeg har denne skjermen, og ja, den er fin til spilling(CS, BF, HL, CSS, you name it)

Og den kjører glatt 100hz 800x600. Men tror nok ikke jeg hadde kjøpt den i dag. LCDene har såpass god responstid nå, dessuten lav pris, at å kjøpe en CRT ville jeg nok ha angret litt på. (Nevnes at du har vært på lan, min skjerm veier ~20 kg, bære den opp garsjetrapper, trange ganger på lan etc, ikke kan, men er noe dritt.)

Endret av DarKnight
Lenke til kommentar

Da må du nesten begynne å trene litt, uansett litt tung skjerm er jo bra trening det når man er på lan, så hvorfor ikke? :D (også tålern en støyt når du er ute å venter) :p

Endret av XaidoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...