Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg har nylig fått et ganske irritabelt problem. PC'en rebooter når jeg forsøker å starte et spill. I det samme jeg dobbeltklikker på ikonet for et spill (i dette tilfellet Half-Life 2) blir alt svart, og maskinen starter på nytt. Når maskinen starter opp igjen, får jeg ingen form for feilmelding. Alt er som det var før siste "vanlige" restart av maskinen, dvs. endringer jeg gjorde i Windows før jeg startet spillet blir ikke lagret. PC'en har følgende HW: Pentium 4 2,8 Ghz MSI 865PE Neo2 1024 MB RAM Radeon 9200SE 2 stk Western Digital 250 GB s-ata Creative Audigy 2 Jeg kjører Windows XP Home. Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Prøvd å laste ned ny driver til skjermkortet? Er vel Catalyst 5.7 som gjelder nå... Problemet kan jo være mye forskjellig da. Oppdatert til SP2 og framework.NET 1.1 SP1? Husk at Catalyst krever .NETen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Catalyst 5.7 fikset problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå