Rolexander Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hei Jeg skal kjøpe meg en MP3 spiller. Helst med skjerm, 512mb minne. Den må tåle type aktivitet jogging, springing osv. Budsjett 1000 kr. noen som har gode forslag? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Se på denne, denne er i aluminium. Har den selv og er å anbefale. Veldig god lyd kvalitet! www.niob.se Lenke til kommentar
treant Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 anbefaler denne: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d3967&plid=3967 Mamma har vaske den 2 ganger og jeg har mista utrolig mange gange i bakken, eneste minus er at det kan ta litt tid ved å skifte sanger, men det er bare snakk om 0.5 sek Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 De har Muvo TX 512 (som forrige poster snakker om) til 599,- på Elkjøp for tiden. Beste pris jeg har sett så langt. Noen bedre? Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 En av ukens tilbud på komplett er Creative Muvo v200 - 512MB, som jeg nettop har bestilt, koster 690,- (jeg bestilte også en 1gb versjon for 1099,- til meg, den minste er til kona ) Såvidt jeg har skjønt så er dette en slags "oppfølger" til TX'en, jeg likte iallefall det jeg har lest om den både her og her (lenger ned på siden under brukererfaringer) Bestilte også et par KOSS "Sparkplug" (oppfølgere til "The plug") så nå ser jeg frem til støyende arbeidsdager i på jobben i sommer.. Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ta en kikk på en brukererfaring om den pluggen på Komplett. Ganske fornøyelig lesning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå