cortec Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hadde noen buggs på maskinen min som gjorde at jeg ikke klarte å komme inn på pc-en. Det jeg da gjorde var å formatere C-disken og da kom jeg iallefall inn...men ingenting fungerer... musen min funger ikke, og heller ikke min internet. (har onbord netverkskort). Prøvde start->kontrollpanel->nettverkstilkoblinger->meny: opprette en ny kobling. Jeg får rett og slett ikke opp "lan tilkobling" ikonet under "LAN-tilkobling eller høyhastighets internett". Link til min ms-6596 (kt4m) Mista alle driverne mine og eg tror dette er problemet. Det eneste jeg har funnet er; • RealTek ALC650 6-channel audio. • Driver Logitech mouse. (som nevnt tidligere funket ikke musen, men skal installere denne drivern nå) • Driver til geforcefx-en min. • Driver til ms-6596 kt4m. Er det ikke litt rart at jeg ikke får til internetten? Trenger eg driver til • 10/100Mbps Ethernet onboard ? Alt dette er bare et stort rot, hvis noen er snill og gir meg en detaljert liste over drivers jeg trenger, og link til dem, blir jeg evig takknemlig. Og hjelp til å få "lan tilkobling" ikonet trenger jeg også. Sorry men har mistet alle cd-ene jeg fikk til deler i maskinen min. Lever på CD-R og kameratens pc nå. Takker på forhånd! Endret 22. juli 2005 av cortec Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Last ned alle driverne fra denne siden. Last ned disse skjermkort driverne. Du skal ikke trenge drivere for at en mus skal fungere. Den skal fungere uten drivere. Men siden vi ikke vet hvilken logitech mus du har, så kan vi ikke finne driverne til den. On-board nettverkskort trenger som regel drivere. (Liten erfaring med XP, 2000 bruker selv). Lenke til kommentar
cortec Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Har en Logitech Mini Optical Mouse. Features: Left-Hand Usage • Mac • Optical • PC • Scroll wheel • USB Prøvde en driver til denne musen men den fungerte ikke :/... I tillegg har jeg lasta ned alle drivere fra den siden, så det som gjenstår er vel å fikse musen og internetten. Takk for at du tok deg tid til å svare. Endret 16. juli 2005 av cortec Lenke til kommentar
cortec Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Prøvde dette for å få til "lan-tilkobling" ikonet: --> kontrollpanelet --> nettverkstilkoblinger --> "opprette en ny tilkobling" (øverst til venstre i menyen) Så dukker veivisern opp og jeg velger: 1. Koble til internett --> neste 2. Konfiguere tilkoblingen manuelt --> neste 3. Koble til ved hjel av en bredbåndstilkobling som alltid er aktiv --> neste 4. FULLFØR. Endret 27. august 2005 av cortec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå