Gjest Slettet+8745264 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Noen som har peil på hvor jeg kan få tak i ekstra puter til Koss Porta Pro? Har sett at de finnes her: http://webshop.batterystore.no/product.php...=249&bestseller ..men det er litt stiv porto her etter min mening. 130 spenn tilsammen, hvorav 40 er for putene.. Noen som vet om fysisk butikk muligens? Bor i Oslo. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 *megabumpe* Noen som veit om garantien dekker dette, eller hvor man kan kjøpe ekstra? Goscinny Lenke til kommentar
stgbrt Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Har sett det i en sjappe ett eller annet sted i Oslo sentrum til 30kr, men husker ikke helt hvor, muligens pga mangelen på søvn. Kommer tilbake med navn så fort jeg husker! Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Når jeg sendte inn mine til service på grunn av brudd i ledningen, fikk jeg de i retur, med beskjeden "fant ingen feil. Byttet puter". Jeg gidder ikke å prøve på nytt, siden man kan være så uheldig å få krav på rundt 200kr om de ikke finner feil som dekkes av garanti. Så jeg har et PortaPro som er halvveis ødelagt, med nye puter Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 kjehaako, akkurat det samme skjedde med meg. fatter ikke at de kunne se at det var noe feil, verste av alt var at de brukte 2 måneder fra jeg leverte det til å at jeg fikk det tilbake! så vurderer å kjøpe nytt headsett/øre propper når jeg får lønning Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Slitasje pga. den skarpe kanten bør jo dekkes av garantien. Mine puter begynner også falle fra hverandre, så jeg tror jeg kommer til å ta meg en tur rundtom og se om noen fikser det gratis. Endret 22. juli 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Gå til nærmeste forhandler. Som oftest har de liggende ett lite lager bak disken, og så lenge Koss Porta Pro har livstids-garanti, kan de faktisk ikke kreve en eneste liten krone i betaling om dine puter er utslitt. Det er jo selvfølgelig en garanti-sak! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ligger en sjappe på torshov i Oslo som har all mulige elektroniske dippedutter. En kompis av meg gikk innom der og FIKK et par nye puter. Skal sjekke opp navn på sjappa og poste her. Husker ikke om det kanskje er Eltek? Som sagt sjekker i kveld og poster her. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 jeg har sett puter på elkjøp og, men vet ikke om de passer... ser ivartfall sånn ut. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg gikk i nærmeste musikksjappe og spurte etter puter til Porta pro, de fikk jeg gratis. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg gikk i nærmeste musikksjappe og spurte etter puter til Porta pro, de fikk jeg gratis. 6578746[/snapback] Seriøst? Jeg trenger nye, takker for tips Stakan. Lenke til kommentar
sindrefj Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg kjøpte mine på Stereofil i Oslo. En liten, ekslusiv Hi-Fi-bule med hyggelige ansatte. Den er å finne i Grensen 9, inni en liten bakgård. Jeg husker ikke hva jeg betalte for dem, men det var ikke mye, og husker jeg riktig fikk jeg med et ekstra par på kjøpet også =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå