Tuffeluffe Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hei! Satt i går ny kjøler på skjermkortet og ny psu. Pcen funket fint i de 10 min jeg hadde den på, før jeg gikk å la meg... Men for 5 min siden... slo jeg på pcen, og gikk inn på nettet mens jeg hørte på litt musikk.... Da kom det bare musikk i 2 av høyttalerne, har 5.1.... 2x Usb, mic, firewire og headset- kontaktene i front funket heller ikke.... Jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal koble de ledningene i jaud1 på hovedkortet... Har et : MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid Og plutselig stoppet musikk, og det kom prikkete linjer over hele skjermen.. Hva er galt????? Endret 18. juli 2005 av Tuffeluffe Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 slik ser prikkene ut : Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) ss Endret 17. juli 2005 av Gforce Lenke til kommentar
KnaektN Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg fikk akkurat det samme problemet nå!.. jeg vet ikke hva det er, og hvordan få det vekk Lenke til kommentar
skol Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hei, den skjermen er veldig lik et problem som oppstår dersom en overklokker skjermkortet for mye, enten ram eller grafikkprosessor som sier stopp. Problemet kan være at etter at du skiftet kjøler på skjermkortet ditt, at det ikke lenger er god nok kontakt mellom kjøler og grafikkprosessor/ram Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 samme skjedde hos meg for et par år siden og, men da tok skjermkortet fyr (ja det tok fyr, flammer og det hele) Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Hei! Fant løsningen.... Jeg dro ut skjermkortet igjen, og tok av kjøleren... Tok så av ALL kjølepastaen som lå på der og la på et nytt lag. Fungerer som ei kule nå Men takk for respons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå