Fiola Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Problemer med å defragmentere: Jeg får hele tiden(!) beskjed om at innholdet på hardisken er endret og så begynner den på nytt. Jeg har tatt vekk skjermsparer, strømsparer, etc, men ingen ting hjelper. Jeg har ikke hatt dette problemet tidligere. Kan noen hjelpe ?? :???: Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 har du mange program stående å gå i bakgrunnen? se nede på linja til høyre der, prøv å skru av noen av dem. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Start maskinen din i sikker modus... Da skulle du slippe det problemet. Lenke til kommentar
Fiola Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 Det eneste som går er Norman Virus Control og den får jeg ikke deaktivert. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hvilket OS, og versjon av NVC kjører du ? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg bruker speeddisk som følger med Norton Utilities til å defragmentere, og jeg har aldri hatt dette problemet. Jeg kan defragmentere en harddisk mens jeg laster ned til samme harddisk, omså. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Gjør som Bisarr sier... d bør fungere... :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Har du prøvd windows sin defragmenterer? Hvilket OS hadde du nå igjen? Lenke til kommentar
Fiola Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg startet maskinen i sikker modus og det fungerten helt perfekt ! Takk for gode råd ! Lenke til kommentar
Indiana Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Dersom du vil slippe å starte på nytt i Safe-mode kan du prøve dette programmet: EF Process Manager. Det er et helt enestående tysk program - du har oversikt over alle prosesser som pågår til enhver tid og kan avslutte de du trenger. EndItAll er et annet bra program... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå