Gå til innhold

Nytt design - Er det brukelig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott. 100% kan gjøre den litt mer "fullstendig". Jeg liker personlig ikke å bruke komplementære farger så tett opptil hverandre. Fargen på "byen" i bakgrunnen av header-informasjons-diven burde vært en annen farge. Prøv deg frem, men jeg tror ikke du burde bruke bakgrunnsfargen til siden akkurat der.

Fokuset er vanskelig å sette. Ton ned "this script was released..." litt. Det kan hjelpe på.

Meget flott ellers!

Lenke til kommentar

Synes dette absolutt var brukbart, men jeg ville endra litt på de blå taggene(?) til høyre for skriften. Gjør de litt runderer. Bare avrunde de littegrann. Det første jeg fikk øye på var:

It's FREE!

it's crazy, it's fresh and it's...free!

Synes dette blir litt masete og litt "feil". Jeg vet jo ikke hva dette er engang og det første jeg får vite er at "det er veldig bra", noe de aller fleste lover. ;)

Synes du skulle lagt litt mer vekt på å forklare hva det er. (Kanskje du alt har gjort det, men er det man burde få med seg FØRST)

jaja, designet var najs! :cool:

Lenke til kommentar

Hakke bøffa. Jeg koda og designa alt selv. Jeg likte den siden veldig godt, og ville lage noe lik den. Men jeg skal forandre den sånn snart da. Andre farger og noe annet enn bygninger. Men den er ikke bøffa. Alt er selv-lagd.

Burde kanskje sagt at jeg ble inspirert, men trust me, stjal ingenting.

Lenke til kommentar
Ikke nok med at han stjeler en kopibeskyttet side, men han går hen og sier at andre ikke skal stjele hans skript som han har brukt tid på...

Jeg har ikke stjelt noenting.

Deg om det, dette er i mine øyne mer enn inspirasjon...det er en dårligere blåkopi av sia...det er for likt til å kalle det inspirasjon..greit du har gjort jobben selv..

Dette blir som å bruke matpapir over donaldblad, tegne av og kalle seg inspirert...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...