eplee Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hei! Jeg lurte på hvilket merke som gir mest for pengene når jeg skal ha en bærbar data til 6/7 tusen..? Er det best å bestille en dell ? Eller er det lurere å bestille et annet merke fra komplett.no etc..? Dataen skal ikke brukes til spill i det hele tatt.. men trenger jo ikke være det dårligste skjermkortet heller.. Og er det noe å vente på i den bærbare data verdenen? for dataen skal ikke kjøpes før litt ut på høsten.. takker for alle svar Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hei! Jeg lurte på hvilket merke som gir mest for pengene når jeg skal ha en bærbar data til 6/7 tusen..? Er det best å bestille en dell ? Eller er det lurere å bestille et annet merke fra komplett.no etc..? Dataen skal ikke brukes til spill i det hele tatt.. men trenger jo ikke være det dårligste skjermkortet heller.. Og er det noe å vente på i den bærbare data verdenen? for dataen skal ikke kjøpes før litt ut på høsten.. takker for alle svar Da venter du til høsten som et tips, for i dataverden forandrer ting seg fra uke til uke (gode tilbud osv) Dell og HP er vel i din kategori tenker jeg feks HP Nx6110 eller Dell insp 6000 serien. Endret 16. juli 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå