Gå til innhold

har lagt sammen en g-pc! litt noob, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Maxtor DiamondMax 10 200GB SATA 8MB 7200RPM NCQ

Varenr.: 302257

Lagerstatus: 100+ stk på lager 895 895

--------------------------------------------------------------------------------

Abit AN8, nForce4, Socket-939, ATX SATA,GbLAN,Firewire,DDR,Lyd,PCI-Ex16

Varenr.: 307144

Lagerstatus: 26 stk på lager 1049 1049

--------------------------------------------------------------------------------

Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB Kit w/two matched CMX1024-3200C2 DIMMs

Varenr.: 302138

Lagerstatus: 36 stk på lager 2690 2690

NZXT Nemesis Elite Edition Black Aluminium kabinett, Uten strømforsyning

Varenr.: 308941

Lagerstatus: 39 stk på lager 1195 1195

Gainward GeForce 7800GTX 256MB 2xDVI PCI-Express,"U/3500PCX XP" ViVo

Varenr.: 310687

Lagerstatus: Ikke på lager. Ubekreftet 96 stk 2005-07-27 4895 4895

Fortron/Source Strømforsyning ATX 400W 120mm Vifte, SATA, 20/24pin

Varenr.: 308626

Lagerstatus: 500+ stk på lager 695 695

AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte

Varenr.: 307203

Dette er den datan ehar søtte sammen, men trenger komentara fra dei som kan det, kansje endre på det som burde endres på

Å er dette alt jeg trenger på en gamer pc?

takk for svar

Endret av tshenrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
400Watt blir nok litt lite til et GF 7800 kort. Gå minimum en 500watts.

CD/DVD/Floppy har du fra før regner jeg med siden du ikke nevner det.

tull, 7800gt skal bruke mindre strøm enn 6800gt og det krever minimum 300watt.

400watt holder til det systemet, men blir verre viss topicstarter skal oppgradere noe.

MIST 500watt fra microplex er varmt anbefalt!

ang harddisk: velg heller samsung eller seagate

Lenke til kommentar
bare sier ifra IKKE velg samsung harddisker! En venn av meg har en og har bare hatt problemer med!

Samsun leverer veldig støysvake og gode hardisker. Hvis han har hatt feil på den så må det være akkurat den disken. Har hørt minimalt med folk som plages med diskene fra samsung.

Lenke til kommentar

400W holder nok til systemet ditt, men alltid være OK å ha litt ekstra futt, itilfelle du skulle komme til å oppgradere en gang. Jeg har bare lest varme ting om samsung harddiskene, og neste gang jeg kjøper harddisk, så blir det garantert dette merket.

Hadde det vært meg som skulle kjøpt ny PC, hadde jeg heller gått for en 3700+ av "San Diego" kjernen. Dette er en nyere kjerne enn den du har valgt, og klokker lengre slik jeg har forstått det. Ikke sikkert klokking er aktuelt nå, men er ganske kjekt senere, når du trenger litt ekstra futt :)

Lenke til kommentar
bare sier ifra IKKE velg samsung harddisker! En venn av meg har en og har bare hatt problemer med!

Samsun leverer veldig støysvake og gode hardisker. Hvis han har hatt feil på den så må det være akkurat den disken. Har hørt minimalt med folk som plages med diskene fra samsung.

Samsung er bra de. Velg en Samsung SpinPoint 250GB, god disk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Dette er en nyere kjerne enn den du har valgt, og klokker lengre slik jeg har forstått det. Ikke sikkert klokking er aktuelt nå, men er ganske kjekt senere, når du trenger litt ekstra futt :)

Ingenting negativt i å kjøpe klokkevennlige komponenter,

kjekt viss du bestemmer deg en dag for å klokke, å ikke måtte kjøpe noe særlig nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...