Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 vis du har med deg en jente på fylla ikke bruker kondom hva er da sjansen for at hun blir gravid Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Spørs hvor i syklusen hun er... Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hvis hun har eggløsning så er det rundt 17% sjanse. Dette er noe jeg tror. Endret 16. juli 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Enkelt og greit; Sjangsen er stor nok. 1 Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 OG HUSK kvinnfolk! ...... ps(noen er mer fruktbare enn andre..) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 p-piller gjør vel susen? å eggeløsningstid = mensen? ikke så deilig å rote oppi der da ? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 p-piller gjør vel susen? å eggeløsningstid = mensen? ikke så deilig å rote oppi der da ? Mensen og eggløsning er ikke det samme. Tror jeg da. Vi må få et kvinfolk inn her som har gerie på ting og tang. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 eggløsninga kommer rundt en uke før hun får mensen hvis jeg husker riktig.. 1 Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) eggløsninga kommer rundt en uke før hun får mensen hvis jeg husker riktig.. tror det er 2 uker. Endret 16. juli 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Eggløsning ikke samtidig mensen og er da jenter er mest fruktbare. Sjansene er ikke så veldig store dersom dette bare var en gang, men de er der, og for tenåringsjenter er det lettere enn med andre De sier jo at dersom tenåringsjenter har ubeskyttet sex jevnlig i et år er det 90% sjanse for at de kan bli gravide... Men er man så dum at man ikke engang hopper av i svingen når man insisterer på å kjøre uten kondom så fortjener man all den angsten man kan få.. Får håpe for din del at hun var smart nok til å ta en angrepille. Her er noe greier om sikre perioder... http://www.lommelegen.no/art/art2072.asp Kanskje det opplyser noen.. Endret 16. juli 2005 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hoppe av i svingen er ikke alltid like sikker heller. Var en liten fucked up episode engang der en jente måtte ta angrepiller og greier pga "glinsedråper" som kommer ut av penis når man er kåt og disse kan inneholde sædceller. 1 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Lærer man ikke om "kroppen vår" på skolen lenger? 1 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hoppe av i svingen er ikke alltid like sikker heller. Var en liten fucked up episode engang der en jente måtte ta angrepiller og greier pga "glinsedråper" som kommer ut av penis når man er kåt og disse kan inneholde sædceller. Å hoppe av i svingen er ikke sikkert i det hele tatt. Det eneste som er sikkert er prevansjon. 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 eggløsninga kommer rundt en uke før hun får mensen hvis jeg husker riktig.. tror det er 2 uker. Riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hoppe av i svingen er ikke alltid like sikker heller. Var en liten fucked up episode engang der en jente måtte ta angrepiller og greier pga "glinsedråper" som kommer ut av penis når man er kåt og disse kan inneholde sædceller. Å hoppe av i svingen er ikke sikkert i det hele tatt. Det eneste som er sikkert er prevansjon. Anbefaler selvsagt ikke å hoppe av i svingen. Jeg bare sier at sjansen for å gjøre jenten gravid ved ubeskyttet sex når man først er dum nok til å gjøre noe sånt blir litt mindre... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 vis du har med deg en jente på fylla ikke bruker kondom hva er da sjansen for at hun blir gravid en av grunnen jeg holder meg unna alkohol Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 vis du har med deg en jente på fylla ikke bruker kondom hva er da sjansen for at hun blir gravid Oppsøk et apotek, kjøp en pakke kondomer, og vips så er sannsynligheten for graviditet mye mindre! (NB! Husk å BRUKE dem også) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 vis du har med deg en jente på fylla ikke bruker kondom hva er da sjansen for at hun blir gravid en av grunnen jeg holder meg unna alkohol Nå har det seg visst slik at man ikke MÅ finne seg en dame med en gang man har inntatt alkohol, så man er litt trygg.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har ein dumma seg ut så er vel angrepillen for jenter den einaste muligheiten. Og desse må bli tatt innan 72 timer etter "tabben". Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har ein dumma seg ut så er vel angrepillen for jenter den einaste muligheiten.Og desse må bli tatt innan 72 timer etter "tabben". ... og har 70% sjanse for å virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå