ZnoN Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hei! Jeg skal til å kjøpe meg vannkjøling og må derfor til med et større kabinett(har Bzerk miditower m/display fra før) Det jeg lurte var om dere hadde noen forslag til kabinett. Eller kan jeg bruke det jeg har? Kriterier: Modde vennlig. Godt å jobbe i. Skal vere stort nokk til vannkjøling. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 hva med dette? det er da stort nok det..eneste problem er at det koster litt.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hvorfor er ikke det du har godt nok...? Kan jo alltids få tak i ett Chieftech Dragon tårn da.. Stort nok det, skulle vært. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Kabinett som ikke koster skjorta http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DA01BD Selv hatt Chieftec Bigtower utrolig god plass og i høyden er det plass til alt det skulle ønske til vannavkjølings utstyr Endret 16. juli 2005 av Chief_R-W Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Gå for Chieftec, noen av de mest moddevenlige kabinettene som finnes, gode kabinett, og du får plass til vannkjøling inni Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Går for chieftec.... Har dere forslag til hvilket chieftec? Det er for lite sjønner du mamuten Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Lian LI pc6277 på microplex! Bergnet for vannkjøling. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
amarios Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 ThermalTake Armor eller Coolermaster Stacker er jo ypperlige valg hvis man trenger mye plass! Skal ha meg ett TT Armor selv i begynnelsen av neste mnd. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg har et MIST Tsunami Dual og et Chieftech Dragon midi. Der er det god plass og enda mer Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har du tenkt på Cooler Master Stacker ? MEGET god plass, modde venlig og god å jobbe i.... Kan også ta ut hovedkort "skuffen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå