Neo_mandal Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Heisann. Dere vet jo Disse phono kablene eller kompositt kablene. Jeg trenger en video og en lyd ingang på kortet. skal brukes til et trådløst kamera. Kvaliteten på opptak trenger ikke å være super bra, ettersom kamerat ikke er det. Men trenger altså kompositt utganger. Så på denne:http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306371&cks=SER men vondt å tyde om det er kompositt utganger på dette ettersom det ikke står noe om det. Noen som har litt peiling her og har noe å anbefale? Kortet må helst koste under 700,- Takker for hurtige svar edit_ Skrev videokort, istedenfor tv-kort...:/ Endret 16. juli 2005 av Neo_mandal Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 må bare legge til at jeg ikke har usb 2.0 og trnger kompositt audio in,, finner bare kort med vanlig standard lydinngang. omtrent alle eksterne bokser er kun med usb 2.0 noen som en gammel en liggende hjemme som jeg kan kjøpe kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå