RamGuy Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hei, Skal skaffe litt mere futt i min Socket A PC og jeg vurderer et nytt hovedkort til det !!!DET SKAL VÆRE SOCKET A, SÅ IKKE KOM MED FORSLAG OM ANDRE SOCKETER!!! Jeg skal nokk gå for en av disse to kortene: DFI LanParty nForce2 Ultra Og en DFI LanParty nForce2 Ultra B Men hva er forskjellen på Ultra og Ultra B? Hvem er best og kraftigst? Og hvorfor? Prisen spiller ingen rolle! Kom gjerne med linker til socket A hovedkort du mener er bedre en disse to, helst DFI kort. Men prisen spiller ingen rolle! Endret 16. juli 2005 av RamGuy Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Skulle ikkje du ha en X2 da? Helt seriøst, du klarer ikkje å overklokke den prosessoren du har så mye at det lønner seg å kjøpe ett helt nytt hovedkort til den. spar pengene dine til du kan oppgradere til s939. /me løper og gjemmer seg Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg skal heller vente til en AMD Athlon 64 FX med x2/Dual Core kommer en eller annen gang. Så jeg putter heller bare litt mere futt i min nåværende PC isteden. AMD skal gå over på DDR2 ganske snart også. Så det er lurt å vente 1 eller 2 år. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det er alltid lurt å vente. Men før eller siden må man bare kline til alikevel. For meg er det i August, når ferien er over Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Det var samme tid som jeg tente å kline til, kanskje jeg skal det alikevell Skal sjekke litt her og der før jeg tar en avgjørelse Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Gjemte meg hos Komplett.no Microplex og Netshop eg Leste på en webside at minnefabrikantene hadde begynt å sette opp prisen sine. Så da fant eg ut at det var like greit å kline til med en gang Så nå har eg bestilt: X2 4400+ hos komplett.no 1 stk IDE OS-disk hos komplett.no 2 stk SATA lagrings-disker hos komplett.no DFI Lanparty NF4 SLI-DR Hovedkort fra Netshop OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition fra Netshop Zalman ZA-7700-CU fra Netshop Lian Li PCV2000B fra Microplex Mist 500w strømforsyning fra Microplex Grafikkort bestemmer eg meg for når 7800GT er i butikkene. Men det blir enten det eller GTX Også skal der settes i vannkjøling etterhvert Endret 16. juli 2005 av Dragavon Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Høres bra ut, men gå heller for en ATI Radeon R520 512MB eller 256MB når den kommer i oktober. ATI Radeon er mye raskere en nVidia GeForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå