Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom, verv en venn...

Anbefalte innlegg

Er i ferd med å bestille meg bredbånd, å så kom jeg over det her...Bluecom, verv en venn

Veldig fint for oss forbrukere da, ettersom det er mange bluecom brukere her på forumet og at vi alle er venner!? :dribble:

Noen som vil være min venn? send meg gjerne en PM eller noe, så får vi begge 1 gratis måned med abbonement fra vår kjære bluecom :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestilt for noen uker siden men det tar visst sin tid.

Men var da ikke klar over dette tilbudet her, noen som kan sende meg en PM med kundenummeret så kan jeg se hva de sier om jeg ringer og forteller at jeg ble verva... :hmm:

Ta helst me navn om de skulle spørre om det

Førstemann til mølla...

Endret av Gunde^
Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 16/07/2005 : 10:36

Jeg vil gjerne være din venn  60517

Gunde^ Skrevet 18/07/2005 : 07:43

Ingen som vil spare noe hundrelapper her?

Prøv deg med kundenummeret til la7dfa, det er jo verdt et forsøk :)

Gunde^, har du fått ordebekreftelse på at du har bestilt ADSL fra bluecom, jeg har nemlig ikke mottatt noe slikt (som jeg regna med jeg ville gjøre) så er litt redd for at de faktisk ikke har fått bestillinga mi. Eller tar det litt tid kanskje?

Endret av tempoking
Lenke til kommentar
Gunde^, har du fått ordebekreftelse på at du har bestilt ADSL fra bluecom, jeg har nemlig ikke mottatt noe slikt (som jeg regna med jeg ville gjøre) så er litt redd for at de faktisk ikke har fått bestillinga mi. Eller tar det litt tid kanskje?

Du skal få en ordrebekreftelse pr e-post maks noen dager etter bestilling, normalt skjer det samme dag hvis du bestiller tildlig på dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...