thamule Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hei Lurte berre på noken hadde fått med seg når Nokia N91 nermer seg butikkene i Norge. Sitter å leser specs å ser på bilder og den ser jo drit bra ut!! Så viss noken har litt info om lanseringsdato i Norge og hvilken pris den sånn ca. kommer til å ligge på så hadde eg blitt ganske så glad Endret 16. juli 2005 av blaster88 Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Nokia N91 vil komme mot slutten av året. Sannsynligvis november eller desember. Prisen er ikke offentliggjort enda, men blir nok relativt høy. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har testet denne, det ble ingen "WOW" opplevelse, men det blir en bra mobil Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har testet denne, det ble ingen "WOW" opplevelse, men det blir en bra mobil jaha, og hvor testet du den? Jeg har hørt at denne telefonen skal ha en ganske høy WOW-faktor, men kan være at det bare er tull da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har testet denne, det ble ingen "WOW" opplevelse, men det blir en bra mobil jaha, og hvor testet du den? Jeg har hørt at denne telefonen skal ha en ganske høy WOW-faktor, men kan være at det bare er tull da? Elektrofil-messen gjetter jeg. Skjønner at det ikke er noen wow-følelse av mobilen. Det er jo først og fremst WLAN og 4 gb harddisk som gjør denne til noe helt spesielt. Om man ikke bruker det er det jo ikke så utrolig lenger. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 USB 1.2 er jo også med på å utgjøre wow-faktoren Lenke til kommentar
thamule Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Ja denne mobben kommer nok til å ligge i lomma mi Den ser sjikkeli snaxy ut, og specsa sier jo sitt. 4 gb lagringsplass, wlan og usb. "Bare" 1.2, men likevell. Den kommer nok på utgiftsposten min om nokre måneder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå