_norse_ Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg lider valgets kvaler og klarer ikke å bestemme meg for hvilken av disse spillerne jeg skal gå for. Er det noen som har noen gode argumenter den ene eller andre veien? Er det noen butikk (ikke nettbutikk) i Oslo som selger Iriver H10? Skulle gjerne tittet litt nærmere på den før jeg eventuelt kjøper den. Og; vet noen om M:Robe støtter lisens greiene til Microsoft (WMA DRM)?? All hjelp mottas med stooor takk!! Lenke til kommentar
osso Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Fikk iRiver h10 i posten på mandag,og må bare si meg KJEMPEFORNØYD!!! Den er meget enkel å bruke,touch paden er faktisk utrolig praktisk,selv om den også brukes til volum kontroll. Menyene er lette å finne fram i,og med fargeskjerm ser de jo også ekstra lekre ut. Den har også en god radio samt diktafon m/klokkeklar lyd på beste kvalitet! Viktigst likevel er jo lyden;som også er meget bra! Den har i tilleg 30 presets EQ samt egendefinert og SRS WOW som gir overaskende god dybde. Jeg vet ikke om noen "analog" butikk som har denne i hyllene,men jeg kan fortelle deg at utførelsen virker svært solid,ingen slark eller knirking her. Det eneste er jo at man blir jo litt redd for riper i glasset med så fin skjerm Dette var mye skryt, men jeg er ihvertfall grisefornøyd etter første uka med h10 i hus. Jeg vurderte også m:robe'en da jeg skulle kjøpe spiller,men da den ikke hadde radio eller noe annet ekstra gikk jeg for iRiver,og jeg har ikke angret et sekund. Vel;dette var min mening om iRiver,kanskje andre er like fornøyd men sin m:robe. Uansett, lykke til med valget av spiller,håper du blir fornøyd,uansett hva du måtte velge!! Lenke til kommentar
gnav Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Fikk iRiver h10 i posten på mandag,og må bare si meg KJEMPEFORNØYD!!!Den er meget enkel å bruke,touch paden er faktisk utrolig praktisk,selv om den også brukes til volum kontroll. Menyene er lette å finne fram i,og med fargeskjerm ser de jo også ekstra lekre ut. Den har også en god radio samt diktafon m/klokkeklar lyd på beste kvalitet! Viktigst likevel er jo lyden;som også er meget bra! Den har i tilleg 30 presets EQ samt egendefinert og SRS WOW som gir overaskende god dybde. Jeg vet ikke om noen "analog" butikk som har denne i hyllene,men jeg kan fortelle deg at utførelsen virker svært solid,ingen slark eller knirking her. Det eneste er jo at man blir jo litt redd for riper i glasset med så fin skjerm Dette var mye skryt, men jeg er ihvertfall grisefornøyd etter første uka med h10 i hus. Jeg vurderte også m:robe'en da jeg skulle kjøpe spiller,men da den ikke hadde radio eller noe annet ekstra gikk jeg for iRiver,og jeg har ikke angret et sekund. Vel;dette var min mening om iRiver,kanskje andre er like fornøyd men sin m:robe. Uansett, lykke til med valget av spiller,håper du blir fornøyd,uansett hva du måtte velge!! Om coveret på albumet viser når du spiller av sangen slik som på iPod med fargeskjerm? Lenke til kommentar
osso Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Nei desverre,coveret vises ikke i skjermen. Men dette er egentlig en bagatell synes jeg,siden spilleren er så fin ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå