akarno Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hva syntes dere om dette bildet? Endret 16. juli 2005 av Icluz Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Nydelig. Du som har tatt det? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Blomsten gjorde så jeg ikke så vepsen med en gang, måtte se litt først før jeg så den. Likte det veldig godt. Lenke til kommentar
HASS Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Flott bilde - hvilket utstyr har du brukt? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Fint bilde dog blomsten er desverre litt ufokusert. Endret 16. juli 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
akarno Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Bruker Nikon Coolpix 5900. Litt dumt det ja det med blomsten ja SnowDOG_ , men er heldigvis ikke så gale Takk alle sammen Endret 16. juli 2005 av Icluz Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Blomsten gjorde så jeg ikke så vepsen med en gang, måtte se litt først før jeg så den. Likte det veldig godt. er vel ei humle? stilig bilde Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Flott bilde, det meste av humlen er sylskarpt, men dessverre tar det litt tid før man oppfatter hva det egentlige motivet er. Synes forresten det er litt rart at blomsten er ute av fokus. Såvidt jeg kan se (uten å ha undersøkt det så veldig nøye) dreier det seg om motion blur, og at du har vært heldig med retningen i forhold til humla som gjør at den ser delvis skarp ut. Ellers en fin komposisjon, hovedmotivet er fint flankert av to blomster i bakgrunnen, og fine grønnfarger. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Har redigert det litt. Justerte også fargestyrken litt Hvilket bilde var best? Mulig jeg skal mekke et fysisk bilde av det... PS: Fargene er ikke HELT vekke over allt. Er ikke en ferdig redigert versjon av bildet. Endret 30. juli 2005 av Icluz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå