Serox Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hei, kjøpte ett SONY DCR-DVD92E som spiller direkte inn på 8cm dvd plater,problemet mitt er når jeg har laget filmen og så vil jeg f.eks redigere den i Pinnacle, hvordan får jeg dette til? Kan velge mellom 2 forskjellige formater å spille inn på Video som lager mapper som er på vanlig dvd plater(video_ts) og så en som heter VR denne lager mapper som heter DVD_RTAV og på den ligger det MPEG fil. Er det noen som vet hvordan jeg kan få brukt disse snuttene i Pinnacle eller om noen programmer som jeg må bruke for å convertere dem så hadde jeg blitt en glad laks;) Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Feilposta? Dette her er for Videokamera! Prøv å søk på "konventor" i google eller noe sånt. Eks. #"mpeg konventor" Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Trur "convert MPEG to AVI" vil fungere betre enn konventor... Eventuelt "convert Video_ts to avi" Med mindre Studio 9 kan importere filer i MPEG-2 format for redigering, då har du jo ikkje noko problem. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Trur "convert MPEG to AVI" vil fungere betre enn konventor...Eventuelt "convert Video_ts to avi" Hehe. det er helt sant. Har i hverfal finni et program men er ikke sikker på hvordan det fungerer... skal sjekke litt mer. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Flyttes til forum for videoredigering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå