Gå til innhold

1.02 patch ute på EA FTP

Anbefalte innlegg

Fikk faktisk dårligere fps etter denne patchen, men samtidig gikk alt utrolig mye mer glatt :D

Ikke så mye hakking som før (og resten av hakkingen er nok bare meg som ikke har 2gig ram og kjører alt på high)

BTW så er det veldig mange ranka servere nå med patchen. Bf.no har det, og en haug andre.

Irriterer meg bare grenseløst at eg får feil info om ping i server browseren til BF2 enda! grrr. 300 ping på noe som eg har 30 ping på ingame............

Endret av AciD18
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jippi! denne patchen fiksa alle problemene jeg opplevde som gjorde at spillet var uspillbart før 1.02. Nå er spillet endelig spillbart, spillte 2 timer på battlefield.no #3 servern, ranked, med 64 spillere. Ingen lagg, bare bittelitt i starten av mappet når jeg spawna, ellers gikk det glatt, herlig!

Hvilke problemer hadde du da?

EDIT: Innstallerer patchen nå. Skjønner ikke helt hvorfor en installasjon av en patch skal kreve alt av minnet mitt, men (har 1024)... :hmm:

EDIT2: YAY! Nå har jeg patchet spillet, og nå går spillet GLATT! :w00t:

Selv når jeg tar allle detaljer på maks, oppløsning på 1152, draw distance 100% og AAx2 så går det veldig brukbart (rundt 60 FPS).

Jeg fikk noen få FPS drops da jeg spilte den lille stunden nå, men det er mest trolig fordi jeg lastet ned en kortfilm via Gamespy (den greia der kan kreve litt av PCen).

Anyways, nå funker det fjell. Endelig. :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Hvorfor står det "installing patch 1.01" når jeg kjører den?

(Har ikke patcha fra før)

Prøvde fler ganger, men står fortsatt "installing patch 1.01"... og ikke 1.02

Edit: står at jeg har ver. 1.1.2484.0 så alt er vel i orden går jeg ut i fra

Endret av sdn
Lenke til kommentar

Tips til 1.02 patching: (fra bf2.no)

Det er folk som har problemer med å installere patchen. Sørg for å ha bra med ledig plass på harddisken. Minimum 3-5 GB.

Et annet tips er å være logget inn som administrator. Pass på at login navnet ditt på admin konton din ikke inholder Æ, Ø eller Å. Lag en ny administrator konto og prøv igjen.

Lenke til kommentar

Var skeptisk når jeg la den inn, men heldigvis fungerte den! :D

Men jeg merket en stor forskjell. Når det sprenger en bombe like ved siden av deg blir man "svimmel". Tåke på en måte. Etter at jeg la inn denne fix'en merket jeg at dette varte mye lenger. Er det bare jeg, eller har også andre merket dette?

Lenke til kommentar
Var skeptisk når jeg la den inn, men heldigvis fungerte den! :D

Men jeg merket en stor forskjell. Når det sprenger en bombe like ved siden av deg blir man "svimmel". Tåke på en måte. Etter at jeg la inn denne fix'en merket jeg at dette varte mye lenger. Er det bare jeg, eller har også andre merket dette?

Akkurat samme skjedde med meg :dontgetit:

Men det er jo bare mer realistisk da ;)

Lenke til kommentar

Litt OT, men jeg må nevne det like vel:

Er det noen anre som irriterer seg over at når man faller ned, vil man få opp en av de røde "skade-rutene"?

Normalt får man disse opp på skjermen når man blir skutt. Feks, blir man truffet fra venstre, blinker den røde ruten på venstresiden av skjermen.

Anyways, det jeg synes er litt irriterende er at når man faller et lite stykke sånn at man blir skadet, kan man få opp en sånn rute på skjermen (forskjellig hvilke steder den dukker opp for hver gang).

Da ser det ut som man blir skutt, og jeg snur meg øyeblikkelig 540 grader dunt for å se etter fiender.

HVER GANG gjør jeg dette! Klarer aldri venne meg til det! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Det er folk som har problemer med å installere patchen. Sørg for å ha bra med ledig plass på harddisken. Minimum 3-5 GB.

Et annet tips er å være logget inn som administrator. Pass på at login navnet ditt på admin konton din ikke inholder Æ, Ø eller Å. Lag en ny administrator konto og prøv igjen.

Måtte installere patchen i safe mode, fordi mitt brukernavn inneholder bokstaven Ø. Guide på hvordan man endrer kontonavnet, dvs samme konto men med endret påloggings/ kontonavn?

Btw etter installeringa av patch 02 så får jeg driver problemer..! fargene blir rare, og det minner meg litt om Far Cry. Noen som vet en løsning på problemet?

Har Sapphire x800SE AGP, AMD 64 3000+ 1GB Corsair ram CL 2,5 - 3 - 3 - 6 Windows XP Pro.

PS: hadde ikke problemet med spillet før installering av denne patchen..

EDIT: bruker siste ATI driver ver 5.7

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Måtte installere patchen i safe mode, fordi mitt brukernavn inneholder bokstaven Ø. Guide på hvordan man endrer kontonavnet, dvs samme konto men med endret påloggings/ kontonavn?

Btw etter installeringa av patch 02 så får jeg driver problemer..! fargene blir rare, og det minner meg litt om Far Cry. Noen som vet en løsning på problemet?

Har Sapphire x800SE AGP, AMD 64 3000+ 1GB Corsair ram CL 2,5 - 3 - 3 - 6 Windows XP Pro.

PS: hadde ikke problemet med spillet før installering av denne patchen..

EDIT: bruker siste ATI driver ver 5.7

Hittil går den guiden du vil ha ut på å lage en ny konto!!

ingen som finner ut av hvordan man får skifta nick, står også i manualen at det ikke går!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...